murat kosova tüm basketbol maçlarını anlatmalı!
ancak son hücumda oly gayet net bir üçlük buldu. kosova o heyecanla panik şutu dedi buna ama sanırım panik olan oydu, bizdik.
Sık geçen başlıklar
jose ignacio 21
ekşi profili
kendimce iyi bir fenerbahçeliyim. obradoviç, alex, mrsiç, vesely, bjelica, kim, uche, turner, comegys, okocha, eda, mirsad, rapajiç ve aydın örs kahramanlarım. aziz ve mahmut düşmanım.
galatasaray'dan hiç hoşlanmam. avrupa'da asla tutmam. uefa'yı aldığında geçici de olsa mutlu olduğumu hatırlasam da sonradan kıskanmıştık tabii. hagi bizde olsa keşke dedim, bir çok şeyi istemişimdir belki.
ama ben bu kadar ömrümde ne bir kupaya ne bir topçuya bu kadar imrenmişimdir. konu futbol ya da başka bir şey değil. zaten ne oynatıyor çok bilmiyorum, eskisi kadar ilgilenmiyorum.
ama bu adamın kişiliğine, mütevazılığına, sempatikliğine hayranım. galatasaray taraftarının ona sahip çıkmasına, onu benimsemesine keza.
var ol riekerink bey. bu ülkede futbolu ne bizim basiretsiz yöneticiler, ne egosu şişmiş imparator ve eski evladı ne de dili zehirli çakma filozof düzeltecek. onlar ancak geriye götürebilir. umut sende ve bir ihtimal senin gibilerin ülkemizde görev almasında.
galatasaray'dan hiç hoşlanmam. avrupa'da asla tutmam. uefa'yı aldığında geçici de olsa mutlu olduğumu hatırlasam da sonradan kıskanmıştık tabii. hagi bizde olsa keşke dedim, bir çok şeyi istemişimdir belki.
ama ben bu kadar ömrümde ne bir kupaya ne bir topçuya bu kadar imrenmişimdir. konu futbol ya da başka bir şey değil. zaten ne oynatıyor çok bilmiyorum, eskisi kadar ilgilenmiyorum.
ama bu adamın kişiliğine, mütevazılığına, sempatikliğine hayranım. galatasaray taraftarının ona sahip çıkmasına, onu benimsemesine keza.
var ol riekerink bey. bu ülkede futbolu ne bizim basiretsiz yöneticiler, ne egosu şişmiş imparator ve eski evladı ne de dili zehirli çakma filozof düzeltecek. onlar ancak geriye götürebilir. umut sende ve bir ihtimal senin gibilerin ülkemizde görev almasında.
(bkz: kapalı ayran yayık ayranı açık ayran)
yapmayın, rahat bırakın kadınları istedikleri gibi giyinsinler.
yapmayın, rahat bırakın kadınları istedikleri gibi giyinsinler.
kapesese iptal oluyorsa ligler de tekrar oynanabilir diye düşünüyorum. nihayetinde paralelci şükür her sene 30 gol atıyordu amk. belli ki soruları çalmış.
diyeceğim de uefa diyecekler amk. kodumun uefa'sı ya.
diyeceğim de uefa diyecekler amk. kodumun uefa'sı ya.
üstelik erkeğim amk. bir kaç yemek tavsiyesi istedi verdik. tutturdu bırakmam seni evlenicez. dedim kim kimi skecek? ona da cevap yok, sen yemeği yap bakarız diyor. mesajı kapadım sözlüğün sahibiymiş açtı. mail falan da atıyor.
caps veremem arkadaşlar, capsler kurbağa oldu. sonra onu da yedi bu.
edit: neden mail verdin diyenler var. nasıl üye olacaktım amk, pasaport mu vereydim.
gerçek edit: valla patron şaka yapınca uçuruyorsa hiç durmasın
caps veremem arkadaşlar, capsler kurbağa oldu. sonra onu da yedi bu.
edit: neden mail verdin diyenler var. nasıl üye olacaktım amk, pasaport mu vereydim.
gerçek edit: valla patron şaka yapınca uçuruyorsa hiç durmasın
adamlar avrupa'da normal bir saatte izlenebilsin diye kendileri için çok alakasız bir saate maç koyuyorlar. bizimkiler yine alıyor o maçı gecenin körüne koyuyor. te allam ya. çay yapacaktım yatayım bari.
ingiliz spikerin* "arsenal kazanıyordu, tottenham kazanıyordu, şimdiyse leicester kazanıyor." yorumuyla yardırdığı maç.
aklıma şu fıkrayı getirmiştir:
ıssız bir yerde bulunan bölüğe yeni bir komutan atanmış. bölüğünü gezerken bir de bakmış ki askeriyede bir deve var. hemen yüzbaşıyı çağırmış sormuş "bu deve ne?" diye. yüzbaşı utana sıkıla komutanım "şey onunla seks ihtiyacımızı karşılıyoruz" demiş. komutan sinirle bağırmış "alın bu deveyi buradan görmeyeceğim". neyse aylar geçmiş kadın yok, komutan yavaş yavaş azmış artık dayanamamış. yüzbaşıyı çağırmış, "şu deve neredeyse benim çadıra al" demiş. sabaha kadar çadır inlemiş, sabah komutan yine yüzbaşıyı çağırmış sormuş "yahu sabaha kadar uğrastim şuna anca bir posta attım, siz nasıl beceriyorsunuz?". yüzbaşı "komutanım valla biz deveyle üç köy ileride genelev var oradan karı getiriyorduk." demiş.
ıssız bir yerde bulunan bölüğe yeni bir komutan atanmış. bölüğünü gezerken bir de bakmış ki askeriyede bir deve var. hemen yüzbaşıyı çağırmış sormuş "bu deve ne?" diye. yüzbaşı utana sıkıla komutanım "şey onunla seks ihtiyacımızı karşılıyoruz" demiş. komutan sinirle bağırmış "alın bu deveyi buradan görmeyeceğim". neyse aylar geçmiş kadın yok, komutan yavaş yavaş azmış artık dayanamamış. yüzbaşıyı çağırmış, "şu deve neredeyse benim çadıra al" demiş. sabaha kadar çadır inlemiş, sabah komutan yine yüzbaşıyı çağırmış sormuş "yahu sabaha kadar uğrastim şuna anca bir posta attım, siz nasıl beceriyorsunuz?". yüzbaşı "komutanım valla biz deveyle üç köy ileride genelev var oradan karı getiriyorduk." demiş.
kitapta bu fikir düşünülüyor aslında hatta gandalf yurtiçi kargo ile göndersek bile diyor ama yerinde bulamaz yurtiçi kargo diye vazgeçiyorlar.
adamların polislerine gerillalarına bak arkadaş. nasıl kıydınız lan birbirinize yıllarca allahsızlar. bizimkini sktir edin bu savaş durmalı, telef oluyor yavrular.
kendisinin önünde uzun bir kariyer var. ben de takım değiştirirse diye ona hazır kalıplar buldum.
(bkz: takım tüm kupaları spursun)
(bkz: bu kez yolun sonuna warriors)
(bkz: bucksana şu oyunun güzelliğine)
(bkz: ortalığın amına koyajazz)
(bkz: yalanım varsa cümle alem knicksin)
ve tabii ki
(bkz: tayyip allahından bullsun)
(bkz: takım tüm kupaları spursun)
(bkz: bu kez yolun sonuna warriors)
(bkz: bucksana şu oyunun güzelliğine)
(bkz: ortalığın amına koyajazz)
(bkz: yalanım varsa cümle alem knicksin)
ve tabii ki
(bkz: tayyip allahından bullsun)
72 senede bir yaşanan ay tutulması gibi bir olay. bu güzide günde erkekler meclisi hanımının gazına gelip kayınçosuna gidenleri, kız arkadaşıyla sttriboktan bir romantik komediye gitmeyi tercih edenlerin erkekliklerini askıya alma(+18) kararı aldı, ona göre.
15:30 (bkz: 4 ekim 2015 everton liverpool maçı)
18:00 (bkz: 4 ekim 2015 arsenal manchester united maçı)
18:30 (bkz: 4 ekim 2015 bayern münih borussia dortmund maçı)
21.30 (bkz: 4 ekim 2015 atletico madrid real madrid maçı)
bu mübarek gün maradona kilisesi'ne göre 1000 uefa finalinden hayırlıdır ve link paylaşanların günahları affolacaktır. pele kilisesi'ne göre ise dünyanın en iyi futbolcusu freddy adudur.
"bakın bu bir şölendir." ahmet çakar
" o gün balıkesir-giresun maçı var onu izleyeceğim daha keyifli." hamza hamzaoğlu
"beşiktaş türkiye'nin brad pittidir." mario gomez
"jüventüs kimle oynuyor?" ömer üründül
dip not: açık kanalda yayınlanan maç yok maalesef.
15:30 (bkz: 4 ekim 2015 everton liverpool maçı)
18:00 (bkz: 4 ekim 2015 arsenal manchester united maçı)
18:30 (bkz: 4 ekim 2015 bayern münih borussia dortmund maçı)
21.30 (bkz: 4 ekim 2015 atletico madrid real madrid maçı)
bu mübarek gün maradona kilisesi'ne göre 1000 uefa finalinden hayırlıdır ve link paylaşanların günahları affolacaktır. pele kilisesi'ne göre ise dünyanın en iyi futbolcusu freddy adudur.
"bakın bu bir şölendir." ahmet çakar
" o gün balıkesir-giresun maçı var onu izleyeceğim daha keyifli." hamza hamzaoğlu
"beşiktaş türkiye'nin brad pittidir." mario gomez
"jüventüs kimle oynuyor?" ömer üründül
dip not: açık kanalda yayınlanan maç yok maalesef.
çok eleştiriliyor ama hakkında bir anekdot anlatayım size:
semih geçirdiği kafa travmasından sonra hastanede ameliyat olmuştur. ameliyat bittikten sonra narkozlu halde odasına götürülen semih, hemşirenin gülerek ''çıkıp iyileşince fenerbahçeli olacaksın'' demesine ''çıkartmayın o zaman.'' cevabını vermiştir. fanatik gs'li hemşire de bunun üzerine "illa takımın anasınıskeceksin yani" demiştir.
semih geçirdiği kafa travmasından sonra hastanede ameliyat olmuştur. ameliyat bittikten sonra narkozlu halde odasına götürülen semih, hemşirenin gülerek ''çıkıp iyileşince fenerbahçeli olacaksın'' demesine ''çıkartmayın o zaman.'' cevabını vermiştir. fanatik gs'li hemşire de bunun üzerine "illa takımın anasınıskeceksin yani" demiştir.
ertuğrul sağlam'ın gözyaşlarıdır onlar.
cidden eve rest çekmeyi gerektirebilir.
- baba ben dağa tırmancam para versene.
+ ne kadar?
- 150 bin lira kadar
+ sktrlan it. dağa tırmancakmış ocağımı söndürecek hayvan herif.
- ama baba özge de çıkıyor :/
- baba ben dağa tırmancam para versene.
+ ne kadar?
- 150 bin lira kadar
+ sktrlan it. dağa tırmancakmış ocağımı söndürecek hayvan herif.
- ama baba özge de çıkıyor :/
"1999'da terörü ve kalleşliği bıraktım. hayatımda geçirdiğim en berbat 20 dakikaydı." abdullah best.
alman askeri sanırım.
(bkz: die bağıran asker)
(bkz: die bağıran asker)
şarjı bitmiştir.