Sık geçen başlıklar

kibariye'nin erdoğan'a götürdük malları demesi 1

ekşi'de gör
tam akp seçmenine uygun bir sanatçı. "senelerdir okumam yazmam yok" diye göğsünü gere gere söylüyor.

okuma yazma bilmemen ayıp değil ama bunca senedir bu kadar imkan ve olanağın varken hâlâ okuma yazma bilmemen ayıp ve utanç verici bir olay.