Sık geçen başlıklar

kanun kaçağından maç primi almak 1

ekşi'de gör
bir iddia.

o değil de doğruysa futbolcular hesaplarına gelen bu parayı farketti mi acaba?

hani biz bazen 3-4 lira küsüratları görmüyoruz ya bu paralar da onlar için öyle bişeydir heralde.