ateist olarak görüşümü söyleyeyim:
savaşta ölecek insana gereksinim tarihin her döneminde oldu ve insanları bir şekilde ölmeye ikna etmek gerekiyor, eh bu da can boru değil yani, böyle olunca über saygı gören bir makama ihtiyaç var ki insanları ikna edebilesin şehitlik makamı da bu ihtiyacı karşılıyor. insanların yüklediği anlamlardan bağımsız olarak vatan savunmasında ölen veya yaralanan insanlara saygım ve teşekkürlerim sonsuz o ayrı
12.12.2023 · 50. sıra
amaurosis fugax
11.12.2023 13:16 ~ 17:11