Sık geçen başlıklar

ateist bir insan nasıl yaşar sorunsalı 1

ekşi'de gör
efendim bendeniz bir ateist, bildiğiniz gibi biz insan değiliz, yemeyiz, içmeyiz, sıçmayız. şeytan bizim ayağımızı kaydırmıştır allah da kalbimizi mühürlemiştir kör topal gezeriz. yüzümüzde nur olmaz, içimizin kötülüğü çehremize sinmiştir. sabah kalkıp bugün nasıl günah işlesem adam mı, öldürsem zina mı işlesem diye düşünür adam öldürmenin kodese tıkılmakla sonlanıp ilerki günahlarımızı işlememize engel olabileceğinden mütevellit zina yapmayı uygun görürüz bir de üstüne içeriz ki günahlarımız daha bir katlansın