en çok ama en verimsiz çalışan insanların ülkesi türkiye'de elbette bu durumu sorgulamak yerine "ohoo ben 72 saat çalışıyorum yok mu arttıran" diyen birini görmemek zaten ilginç olurdu. adam utanmasa millet az çalıştığı için küfür edecek. hayır çalışmasının karışığını alsa onu da alamıyor, belki hayatı boyunca bir evi veya arabası bile olmayacak. ancak bunun sorumluları olarak kendisini bu duruma sokanlar yerine bunu eleştiren insanlardan öfkesini çıkarıyor. hak ediyorsunuz diyeceğim ama bu zihniyet yüzünden olan tüm bir kuşağa oluyor. şükür diye diye ayda 200 euroya günde milletin 12 saat çalışmak zorunda kaldığı malezya/bangladeş kıvamında bir hale soktunuz güzelim ülkeyi.
edit: arkadaşlar, yürürlükteki 4857 sayılı iş kanunu ne yazık ki işçiyi korumaktan çok işin devamlılığını amaçlayan ve işçi lehine gözükmesine rağmen esasen işveren gözüyle yazılmış bir kanundur. temel olarak iş durumundan şikayet eden işçiye "fazla çalışma ücretini al ve s*ktir git" demek dışında çok fazla bir seçenek sunmaz. siz kendi rızanızla ayrıldığınız için kıdem ve ihbar tazminatınızı bile vermez, hatta ihbar sürelerine uymadan ayrıldığınız için sizi borçlu tutar.
14.03.2023 · 7. sıra
septimtree
13.03.2023 00:00 ~ 00:39