Sık geçen başlıklar

evrime inanmıyorum ama bilimde kullanıyorum 1

ekşi'de gör
öncelikle adamın açıklaması şöyle. kısaca "penseye inanmazsınız, penseyi kullanırsınız, evrim de böyle inanmazsınız kullanırsınız." demiş. bu cümleden nasıl bir çıkarım yapılabilir? "evrim var ama ben bir yavşak olduğumdan ve iktidara yanlamak için bunu açık açık söyleyemiyorum"

olayın arkasındaki zihniyeti bilmeyip yanlış anlaşıldı diyenlere:
"tartışmalı konuları öğrencilerin henüz kavrayabilecek bilimsel arka plana sahip olmadıkları kademelerde devre dışı bıraktık. lise 9. sınıf biyoloji dersindeki ‘hayatın başlangıcı ve evrim’ ünitesi de henüz bu tartışmayı yürütebilecek öncüllere sahip olmadıkları için lisans eğitimine ertelendi."
kaynak