türkiye'de uygulansa müslüman geçinen insanların elsiz kalması ile sonuçlanır.
editin editi: ne yazsak yaranamıyoruz.. hırsızlık yapmadıysanız gocunmayın birader sikicem safsatanızı.. yok tüm müslümanlara iftira atıyormuşum. yok hakkını helal etmiyormuşmuş.. iftiraysa, günahsa benim günahım.. size ne oluyor götlaleleri? çok rahatsız olduysan engelle geç.. kibarlık da yaramıyor amına koyduklarıma.. oh be!
verin oyları aq biz burada bi tek kelime edemeyelim, sonra bıdı bıdı yok itham yok bilmemne.. yok size kibarlık falan.. oyna devam.
30.12.2019 · 6. sıra
sokonugeri
29.12.2019 03:10 ~ 20:26