sarhoşluk içilen içki ile ilgili değil ruh hali ile ilgilidir. mutsuz bir ruh halinde iskoçya da 87 kere damıtılmış dünyanın en pahalı viskisi içsen ne fayda ama sevdiklerin yanında ve pozitifsen dandik bir bira bile seni güzel sarhoş eder.
sarhoş eden alkol değil senin ruh halidir.
Sık geçen başlıklar
jupitersubat 14
ekşi profiliyıllarca trt'nin yaptığı tek doğru iş olan bu konseri vermemesi tam anlamıyla rezalettir. gerekçeleri de çok komik şehitlwr ve gazze olaylariymis ki sanki hiç müzik yayını yok trt ekranlarinda şimdiye kadar.
örümcek kafalı yobaz beyinlerin yönetildiği bu kuruma artık üzülüyorum.
örümcek kafalı yobaz beyinlerin yönetildiği bu kuruma artık üzülüyorum.
anadolu yakasında bostancıdan modaya kadar olan e5-sahil arası mesafede daha eski istanbul insanları vardır, bozulmaya başlamasının sebebi ise parayı bulan sonradan görme davarların kentsel dönüşüm sayesinde oralarda ev almaya başlaması.
çok değil 5 yıl sonra buraları da esenyurt, ümraniye, bağcılardan farkı kalmayacak orası kesin.
çok değil 5 yıl sonra buraları da esenyurt, ümraniye, bağcılardan farkı kalmayacak orası kesin.
* ilgi orospusu olan sosyal medya ile yatıp kalkan kadınlar.
* her şeyden mutsuz olan kasvet ve kaos ile beslenen kadınlar.
* eğitimsiz ve işsiz kadinlar.
esasında instagram şöyle böyle diyoruz ama insan karakterini güzel ele veriyor. sayfasında paylaştığı fotoğraflardan, takipçi sayısı ve takipçi tiplerinden hemen ne mal olduğu anlaşılıyor.
* her şeyden mutsuz olan kasvet ve kaos ile beslenen kadınlar.
* eğitimsiz ve işsiz kadinlar.
esasında instagram şöyle böyle diyoruz ama insan karakterini güzel ele veriyor. sayfasında paylaştığı fotoğraflardan, takipçi sayısı ve takipçi tiplerinden hemen ne mal olduğu anlaşılıyor.
şu aptal ortamlara elit ortam yazıyorlar ya cok guluyorum. zannedersin koçlar, sabancilar falan takılıyor orada. gercek zengin kesim teknesi ile sizin dürbünle görebileceğiniz uzaklıktaki koylarda ya da yurtdışındaki yazlık evlerinde.
oraya giden tipler emlakçı, galerici kırolar ve instagramda yüz bin hikaye paylasmazsa ölecek olan ilegal escort tipli kadınlar ve malum bütün maaşını tatile hem de taksitler halinde gömen beyinsiz sonradan görme beyaz yakalılar . kürt mafuyasi işletmeciler, kiralık katilden hallice garsonlar, müziklerin ve servisin boktanligi daha girmiyorum bile.
oraya giden tipler emlakçı, galerici kırolar ve instagramda yüz bin hikaye paylasmazsa ölecek olan ilegal escort tipli kadınlar ve malum bütün maaşını tatile hem de taksitler halinde gömen beyinsiz sonradan görme beyaz yakalılar . kürt mafuyasi işletmeciler, kiralık katilden hallice garsonlar, müziklerin ve servisin boktanligi daha girmiyorum bile.
1.000 akaryakıt istasyonu, 1.000 tane de döviz bürosu açtımı ekonomi tamamdır.
(bkz: ben yapmadım miki yaptı)
(bkz: ben yapmadım miki yaptı)
bu trt nin allah belasını versin. fransa-hollanda okçuluk yarı finalinin en heyecanli yerine tarikatci sakallı bakan ile geyik yapıyorlar. sizin yayinciliginiza tüküreyim.
alaçatı, bodrum, silivri, kumburgaz, erdek... hadi buralara naş naş. sana gizli bildiğimiz yerleri söyleyip doblolar ile hücum edin değil mi çoluk çombalakla.
kendisi de ankara büyükşehir belediyesini garanti alacak diye kayseri'den ankara'ya kaydirilmisti ama şimdi can sikintisindan boş konuşan bir adam.
öncelikle türk takımı basketbolda avrupa'nın 1 numaralı kupasında final oynuyor ve orospu çocuğu beinsport maçı şifreli veriyor, böyle bir aşağılık terbiyesilik olmaz.
burada hidayet devreye girmesi gerek, sonuçta tamam ben internetten falan yabancı kanallardan maçı bulurum ama basketbolu seven ve buna ulaşamayan çocuk ve gençler için resmen rezalet.
maç için bişey demek bile icimden gelmiyor. aminakodumumun arap firması beinsport yöneticilerinin gelmişim geçmişini sikeyim diyerek entry tamamlıyorum.
burada hidayet devreye girmesi gerek, sonuçta tamam ben internetten falan yabancı kanallardan maçı bulurum ama basketbolu seven ve buna ulaşamayan çocuk ve gençler için resmen rezalet.
maç için bişey demek bile icimden gelmiyor. aminakodumumun arap firması beinsport yöneticilerinin gelmişim geçmişini sikeyim diyerek entry tamamlıyorum.
zamanında fetö dedikleri eski kankalarinin dibinden ayrilmayan birinin beyanatı.
bilmeyenler için zamaninda fetö nün gazetesi zaman da yazarlık yapmış kişi. atatürk kelimesi ağzına gereğinden fazla büyük gelir bu arkadaşın.
bilmeyenler için zamaninda fetö nün gazetesi zaman da yazarlık yapmış kişi. atatürk kelimesi ağzına gereğinden fazla büyük gelir bu arkadaşın.
alaçatı, bodrum... hadi naş naş bakir gizli yerleri buraya yazıp otel yapılmasına izin vermeyiz.
(bkz: sezai aydın) adamın gerçek sesinden bile daha gerçekçi seslendirirdi üstad.
1) türkiye'nin, suriye'de savaş, isid, pkk yüzünden güvensiz bir ülke gibi gözükmesi (ki haksız değiller) adam açıyor bakıyor google map'a, antlaya ile suriye sınırı bir karış mesafede görünce vazgeçiyor.
2)zengin avrupalılar zaten türkiye'ye gelmiyor. fransa, ispanya ve de karayipler onalrın tercihi. genelde kur farkından türkiye'yi ucuz bulan orta direk avrupalılar için geçerli. avrupa'da da orta direk için işler eskisi gibi olmayınca tatil matil düşünmüyorlar.
3) süper kalitesiz hizmet sektörü. defalarca yazıldı ama mağaradan daha çıkmamış adamı garson yapıp turist karşına geçirirsen olacak olan bu'dur.
4)süper pis bir ülke olmamız. ailem zeytinli (edremit) orada yaşıyor ki oraları nispeten daha düzgün ve elit yerler gibi görünse bile her tarafta pet şişe, çöp, izmarit aklına gelecek her şeyi atan pis bir halk olmamız.
5) şazlong, şemsiye, beach mafyası. bu orospu çocukları yüzünden kimse rahatça artık istediği yerde denize giremiyor. sahiller özel mülk değildir, oraya eline iki şemsiye alan barzo orayı kiralayamaz. fakat bu işten nemalanan belediyeler göz yumuyorlar bu hayvanlara.
6) artık yerli turistin gözü açıldı. uçuşların ucuz olması ile adam gibi muammele görecekleri yurt dışına gitmeyi tercih ediyorlar. 4 kişi balık, uzo, meze dahil middilli de toplam 67 euro veriyorsun, 20 km karşısında cunda'da adam başı 50 euro veriyorsun aynı denizin aynı balığına.
2)zengin avrupalılar zaten türkiye'ye gelmiyor. fransa, ispanya ve de karayipler onalrın tercihi. genelde kur farkından türkiye'yi ucuz bulan orta direk avrupalılar için geçerli. avrupa'da da orta direk için işler eskisi gibi olmayınca tatil matil düşünmüyorlar.
3) süper kalitesiz hizmet sektörü. defalarca yazıldı ama mağaradan daha çıkmamış adamı garson yapıp turist karşına geçirirsen olacak olan bu'dur.
4)süper pis bir ülke olmamız. ailem zeytinli (edremit) orada yaşıyor ki oraları nispeten daha düzgün ve elit yerler gibi görünse bile her tarafta pet şişe, çöp, izmarit aklına gelecek her şeyi atan pis bir halk olmamız.
5) şazlong, şemsiye, beach mafyası. bu orospu çocukları yüzünden kimse rahatça artık istediği yerde denize giremiyor. sahiller özel mülk değildir, oraya eline iki şemsiye alan barzo orayı kiralayamaz. fakat bu işten nemalanan belediyeler göz yumuyorlar bu hayvanlara.
6) artık yerli turistin gözü açıldı. uçuşların ucuz olması ile adam gibi muammele görecekleri yurt dışına gitmeyi tercih ediyorlar. 4 kişi balık, uzo, meze dahil middilli de toplam 67 euro veriyorsun, 20 km karşısında cunda'da adam başı 50 euro veriyorsun aynı denizin aynı balığına.