avmlere almıyoruz diye bir açıklama yapılsın o aşı şırıngasını alıp götlerine sokarlar.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
fb tv'nin yayınlamasına şaşırdığım toplantı.
ülkede demokrasinin olduğu bir yer hala varmış.
not: gs.
ülkede demokrasinin olduğu bir yer hala varmış.
not: gs.
öss'de ilk 20 bine girdim.
kpss'de ilk 300'e girerek öğretmen olarak atandım.
sonuç : lise mezunu bekçi, öğretmenden fazla kazanıyor.
teşekkürler akp.
kpss'de ilk 300'e girerek öğretmen olarak atandım.
sonuç : lise mezunu bekçi, öğretmenden fazla kazanıyor.
teşekkürler akp.
kan emici vampirleri kızdıran kişi
-üreticinin bile ilk maddeye koyduğu kol ağrısı için entry girmek.
-neredeyse herkeste gözlemlenen kırgınlık, ağrı, ateş için entry girmek.
-öncelik grubunda olmanın bir manası varmış gibi entry girmek.
aynı şeyler yüzlerce kez yazıldığı halde aynı şeyi tekrar, tekrar, tekrar yazmak. bıkmamak, yine yazmak.
-neredeyse herkeste gözlemlenen kırgınlık, ağrı, ateş için entry girmek.
-öncelik grubunda olmanın bir manası varmış gibi entry girmek.
aynı şeyler yüzlerce kez yazıldığı halde aynı şeyi tekrar, tekrar, tekrar yazmak. bıkmamak, yine yazmak.
“ürüne/hizmete düşman, her seferinde ona mağlup olan ezik karakter” de dünyanın en itici reklam fikri olsa gerek.
bir kez olsun iyiler kazansın ve poyraz aylarca elemek için türlü şeyler denediği, ezmeye çalıştığı, küçük gördüğü aleynaya elensin.
çok mu şey istiyorum ya şu kızın yüzü gülsün abi, haketti mi haketti gönül isterdiki oyunla çıksın ama hep ucundan döndü.
çok mu şey istiyorum ya şu kızın yüzü gülsün abi, haketti mi haketti gönül isterdiki oyunla çıksın ama hep ucundan döndü.
işin özeti şu cümlede
"aileme müge anlı'mı izliyorsunuz, izlemeyin diyordum şimdi buradayım"
çaresizlik böyle bir şey işte. 3 kuruş para için anneni, babanı vurmuşlar. sen okumuşsun, azim etmiş doktor olmuşsun ama lanet olası anadolu bataklığından kurtulamamışsın.
inşallah katiller ve planlayıcılar bulunur da içindeki ateş biraz olsun söner
"aileme müge anlı'mı izliyorsunuz, izlemeyin diyordum şimdi buradayım"
çaresizlik böyle bir şey işte. 3 kuruş para için anneni, babanı vurmuşlar. sen okumuşsun, azim etmiş doktor olmuşsun ama lanet olası anadolu bataklığından kurtulamamışsın.
inşallah katiller ve planlayıcılar bulunur da içindeki ateş biraz olsun söner
bu maç ve diğer avrupa kupası maçlarının altına gelip "şike" yazan herkesi engelleyin arkadaşlar. iddia oynayıp, kaybeden gelip bu tür başlıklar altında tatmin oluyor. eğer futbolu takip ediyorsanız ve yabancı diliniz varsa, yabancı siteleri okuyun, türkçe yazan hiçbir şeyi futbolla ilgili okumayın. dünya üzerinde bu kadar ruh hastası, her şeyin altında pislik arayan, kompleksli, bir millet daha yok. iki girip maç hakkında bir şey okuyalım diyoruz, resmen başlık altında siber zorbalık var.
balıkesir'de orhan özalp denen onun bunun çocuğu, cunda adasında ki kuzusuna komşusunun köpeği saldırıp kuyruğuna zarar verdi diye komşusunun sahipli köpeğine akıl almaz şiddetler uygulamış.. köpeğin çenesini dağıtan şerefsiz beyana göre de dilini koparmış ve kafasında iki tane kesici delik açmış.
hayvan su içmek istediğinde durumu gereği içemeyince çektiği acıdan dolayı sahibi tarafından uyutulmuş.
konu ile ilgili haber kaynağı ve detaylar..
https://abcgazetesi.com/…ti-cenesini-dagitti-393589
şiddeti uygulayan hayvan düşmanı şerefsizin fotoğrafını aşağıya bırakıyorum..
görsel
görsel
bu fotoğrafta da hayvanın uğradığı şiddetin görüntüsü var.. ayrıca video var ama eklemeye yüreğim dayanmıyor..
görsel
+18 lütfen kaldıramayacak olanlar izlemesin. hayvanın veteriner de ki son şekli.
https://twitter.com/…tatus/1407852329509003266?s=19
burada da sahibinin beyanları yer almaktadır.
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
hayvan su içmek istediğinde durumu gereği içemeyince çektiği acıdan dolayı sahibi tarafından uyutulmuş.
konu ile ilgili haber kaynağı ve detaylar..
https://abcgazetesi.com/…ti-cenesini-dagitti-393589
şiddeti uygulayan hayvan düşmanı şerefsizin fotoğrafını aşağıya bırakıyorum..
görsel
görsel
bu fotoğrafta da hayvanın uğradığı şiddetin görüntüsü var.. ayrıca video var ama eklemeye yüreğim dayanmıyor..
görsel
+18 lütfen kaldıramayacak olanlar izlemesin. hayvanın veteriner de ki son şekli.
https://twitter.com/…tatus/1407852329509003266?s=19
burada da sahibinin beyanları yer almaktadır.
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
gençler dediği pudracı akp gençlik kolları arkadaşlar, bizlik bir durum yok.
müge'nin devletin kurumlarına laf söyletme kotası dün dolduğu için bugün" jandarmayı unutun, ağzınızdan düşürün, burası jandarma programı değil" diyerek devreden çıkarıyor..
betül senin allah.binbir türlü belani versin, hala osman'a abi senin kardeşlerinle bile alakan yoktu nerden bileceksin diyor..
bu ülkede insan okumasın ya okumasın, ailesini gece gündüz ders çalışıp biraz görmese demek ki ailesi öldürülmeye layık, kardesleri de kendisini suçlamaya hak görüyor kendinde..
betül betül betül allah senin gibi gelinleri kimseye musallat etmesin.. senin gibi pislikleri eş diye kimseye nasip etmesin..
sen, büşra, uğur ve o sıfatından -teşbihte hata olmaz- bok akan baban hepiniz aynı iğrençlikteki yaratiklarsiniz.. hepinizin yok olması hepimizin tek dileği..
betül senin allah.binbir türlü belani versin, hala osman'a abi senin kardeşlerinle bile alakan yoktu nerden bileceksin diyor..
bu ülkede insan okumasın ya okumasın, ailesini gece gündüz ders çalışıp biraz görmese demek ki ailesi öldürülmeye layık, kardesleri de kendisini suçlamaya hak görüyor kendinde..
betül betül betül allah senin gibi gelinleri kimseye musallat etmesin.. senin gibi pislikleri eş diye kimseye nasip etmesin..
sen, büşra, uğur ve o sıfatından -teşbihte hata olmaz- bok akan baban hepiniz aynı iğrençlikteki yaratiklarsiniz.. hepinizin yok olması hepimizin tek dileği..
işsiz olduğum için 26 yaşında hala bırakamıyorum maalesef... isteyemiyorum da istemem de lazım buga giriyorum bu beni yiyip bitiriyor sonra. gençliğin en güzel vakitlerini dışarı çıkmadan para harcamayım diye evde oturarak geçiriyorum.
bu konuşmalar iyi oldu biraz mevcut yönetim üzerinde baskı hissetsin mal mal işler yapmayı bıraksınlar
bence daha dikkat çekici olan (bkz: 24 takım içinden sonuncu olup 10m € prim almak)’tır.
e: bkz yönlendirmesi muazzam olmuş :d
e: bkz yönlendirmesi muazzam olmuş :d
son yıllarda türkiye'de 'kanalizasyon kokmayan' nadir güzel şeylerden biri olan türkiye a milli kadın voleybol takımının maçıdır.
futbol takımından (prim çocuklar) siyasetine (şahsım devleti) her şeyin ama her şeyin durmaksızın çürüdüğü bir ülkede, bu voleybol takımı sayesinde bu ülkeyle yeniden bağ kuruyor insan. torpilin ve islamcı faşizmin işgali altındayken bile, "bu ülke badem bıyıklıların değil; bizim gibi mücadeleci sporcu kadınların adıyla anılacak" diye haykırıyorlar sanki.
futbol takımından (prim çocuklar) siyasetine (şahsım devleti) her şeyin ama her şeyin durmaksızın çürüdüğü bir ülkede, bu voleybol takımı sayesinde bu ülkeyle yeniden bağ kuruyor insan. torpilin ve islamcı faşizmin işgali altındayken bile, "bu ülke badem bıyıklıların değil; bizim gibi mücadeleci sporcu kadınların adıyla anılacak" diye haykırıyorlar sanki.
(bkz: 250.000 dolar'a verilen 10 türk vatandaşlığı)
vatan haini orospu çocuklarının sebep olduğu şişmiş piyasadır. bu kansızların yüzünden satılık ev fiyatları arşa çıktı, bu fiyatları gören ev sahipleri de bastı zammı.
vatan haini orospu çocuklarının sebep olduğu şişmiş piyasadır. bu kansızların yüzünden satılık ev fiyatları arşa çıktı, bu fiyatları gören ev sahipleri de bastı zammı.
acımasız falan değiliz . sadece salak değiliz.
sizce de tesadüf mü bunca şey ? düğün ertlendi üstüne bebek düştü.
kadın bizi donunda sallar bir kendinize gelin.
sizce de tesadüf mü bunca şey ? düğün ertlendi üstüne bebek düştü.
kadın bizi donunda sallar bir kendinize gelin.
bizim kızları suçlamak için demiyorum ama en okumuş, en aydın, en liberal diyeceğiniz kız bile o para yolma amaçlı düğün geleneklerine yenik düşecek ve sizi darlayacak. kendisi istemese arkadaşı, annesi, akrabaları vs erkeğin en ufak bir harcamadan ve/veya gelenekten kaçması halinden kıza değer vermediği fikrini kızın aklına sokacak. sokmasa da alttan alta kıza "bedavaya gidiyorsun" iması yaparak değersiz hissettirmeye çalışacak. o da kendini kötü hissedip kime saracak bilin bakalım? tabii ki damada.
ben bu gelenek ve adet baskısına katlanabilirim diyorsanız evlenin. yoksa şikayet etmenin manası yok. toplum belli, kültür belli, evlenen ve evlenmeyen kadınlara bakış açısı belli. kadınlar kaçsa da çevresi rahat bırakmıyor. bırakan da milli piyango büyük ikramiyesi gibi nadirdir.
ben bu gelenek ve adet baskısına katlanabilirim diyorsanız evlenin. yoksa şikayet etmenin manası yok. toplum belli, kültür belli, evlenen ve evlenmeyen kadınlara bakış açısı belli. kadınlar kaçsa da çevresi rahat bırakmıyor. bırakan da milli piyango büyük ikramiyesi gibi nadirdir.
"istanbul sözleşmesi aile yapımıza uygun değildi, iptal ettik" cümlesindeki aile yapısı budur. yüce anadolu irfanı, 16 yaşındaki bir çocuğa bile cinsellik gözüyle bakacak, öldürüp vicdanı rahat bir şekilde dışarıda gezebilecek kadar ahlaklıdır.
gitmiş görmüş gibi anlatıyor bi de pezevenk. o huriler 1000 sene s.ksin seni üç ayaklı dallama!
başlığı görünce istemsiz sırıttım. paranın önemini sevdiklerinizin canı, cebinizdeki paranın miktarına bağlı olduğunu görünce anlarsınız. bu ülkede eğitim parayla, sağlık parayla, kendine ve ailene konforlu bir yaşam sunma şansın cebindeki paranın miktarı kadardır. iktidarın övündüğü muhteşem hastanelerde it kadar değerin yok. biz sağlıkçıya iyi davranıyoruz ama onlar nefes almadan hasta baktıkları için mesleklerinden nefret etmiş durumdalar, hasta görmek istemiyorlar.
ki her yer özel hastane dolu. kalp kanser gibi ölümcül hastalıklarda bunu daha iyi anlıyorsun. kalp damarına takılan stend adı verilen tel parçası devlet hastanelerinde kıytırık bir şey. takılınca muhtemelen iki yıl içinde yeniden tıkanıyor. özel hastanelerde yaklaşık 6bin lira olan ilaçlı ve kalitelisi yaklaşık on yıl aynı damarda problem çıkarmıyor.
sosyal medyada sma hastalarının cırım cırım insanlardan yardım dilediklerini başlığı açan arkadaş sanırım görmemiş. yazdıkça yazasım geldi ama paran varsa adamsın ağa :(
ki her yer özel hastane dolu. kalp kanser gibi ölümcül hastalıklarda bunu daha iyi anlıyorsun. kalp damarına takılan stend adı verilen tel parçası devlet hastanelerinde kıytırık bir şey. takılınca muhtemelen iki yıl içinde yeniden tıkanıyor. özel hastanelerde yaklaşık 6bin lira olan ilaçlı ve kalitelisi yaklaşık on yıl aynı damarda problem çıkarmıyor.
sosyal medyada sma hastalarının cırım cırım insanlardan yardım dilediklerini başlığı açan arkadaş sanırım görmemiş. yazdıkça yazasım geldi ama paran varsa adamsın ağa :(
(bkz: mehir ne amk)
lan hepiniz o irenç burgerking hamburgerini yiyen tiplersiniz :) bana gelip burda kalp iltihabından korkuyorum demeyin götümle gülerim size.
bunun daha kötüsü o kız bana bakar dediğin kızın da sana bakmamasıdır.
otoyollar için gayet uygun karardır zaten kimsenin hız limitlerini taktığı yok. diğer şeritler boş olmasına rağmen sol şeritten 90 km le giden insan inanın 150 km le giden insana göre trafiği çok daha fazla tehlikeye sokuyor.
sonuna kadar katıldığım serzeniş.
beslemeyin şu itleri sokaklarda. sokaklar sizin köpek kulubeniz değil. madem seviyorsunuz bu kadar, alın evinize birer ikişer hem sokaklar temizlensin hem de köpüşlerinizin sıcak yuvası olsun. siz hayvansever falan değilsiniz, başkalarının hakkını gaspetme pahasına vicdan mastürbasyonu yapıyorsunuz sadece.
beslemeyin şu itleri sokaklarda. sokaklar sizin köpek kulubeniz değil. madem seviyorsunuz bu kadar, alın evinize birer ikişer hem sokaklar temizlensin hem de köpüşlerinizin sıcak yuvası olsun. siz hayvansever falan değilsiniz, başkalarının hakkını gaspetme pahasına vicdan mastürbasyonu yapıyorsunuz sadece.
ilk maçta portekiz karşısında 83 dk 0-0 götürdüler maçı.
kocaaaaaa 3 maçta, 270 dk icinde sadece 7 dk geriye düştüler. 92 dk galip götürdüler iki maçta. 160 dk berabere götürdüler macları.
ve bu takım sadece 7 dk yenik oynayarak ölüm grubundan elendi. 3 maçta sadece 7 dk aq.
kocaaaaaa 3 maçta, 270 dk icinde sadece 7 dk geriye düştüler. 92 dk galip götürdüler iki maçta. 160 dk berabere götürdüler macları.
ve bu takım sadece 7 dk yenik oynayarak ölüm grubundan elendi. 3 maçta sadece 7 dk aq.
suriye dışişleri bakan yardımcısı beşar caferi'nin açıklamalarıdır.
"sayın sedat peker'in söylediklerinin tamamen doğru olduğunu onayladığımı, teyit ettiğimi ve doğruladığımı belirtmek isterim" diyen caferi şunu da eklemiş: ''2015-2016 yılında petrolümüzün ve doğalgazımızın ışid tarafından bile çalınmasına bizzat erdoğan'ın oğlu tarafından yönetilmesine şahitlik ettik.''
link
link 2
"sayın sedat peker'in söylediklerinin tamamen doğru olduğunu onayladığımı, teyit ettiğimi ve doğruladığımı belirtmek isterim" diyen caferi şunu da eklemiş: ''2015-2016 yılında petrolümüzün ve doğalgazımızın ışid tarafından bile çalınmasına bizzat erdoğan'ın oğlu tarafından yönetilmesine şahitlik ettik.''
link
link 2
bu konu biden görüşmesinde dile gelmemiştir çok şükür.
edit : hamdolsun yazacaksın çok şükür değil die dm atan çok bilmişler, ben kendi cümlemi yazdım amk oraya başkasının lafını değil.
edit : hamdolsun yazacaksın çok şükür değil die dm atan çok bilmişler, ben kendi cümlemi yazdım amk oraya başkasının lafını değil.
sadece sağ ayağı ile 500 golü olan bir mitolojik karakter. bu sayı brezilyalı ronaldo, thierry henry, andriy shevchenko gibi efsane forvetlerin tüm kariyerinde attığından daha fazla. sol ayağı ve kafasıyla ayrı ayrı üçer haneli gol sayılarına ulaştığını hatırlatmaya gerek olmasa da kariyerinin dörtte üçünde kanatta oynadığını eklemek gerekiyor. tarihin gördüğü en komple gol makinesi. gelen ortanın üstünden geçme şansı yok, sol ayağına gelen topu sağına çekmesine gerek yok. set oyunu oynadığınızda tilki gibi konumlanabilir, kontra aradığınızda 36 yaşında bile hala ölümcül olabilir. ceza sahası dışından 100'den fazla golü vardır, yarısına yakını serbest vuruştur. otuz beş metrenin uzağından attığı çokça golü vardır. yüz elliden fazla penaltı kullanmasına rağmen %85'e yakın gole çevirme oranı vardır. o fizikteki başka hiçbir futbolcunun atmadığı kadar fazla slalom gol atmıştır. avrupa şampiyonası, şampiyonlar ligi, premier lig, serie a ve la ligada gol kralı olmuştur. ilk ikisinde ayrıca tüm zamanların lideridir. galiba futbola gol denilen şey bu adam atsın diye girmiş. sonsuz saygıyı hak ediyor.
kendisi de ankara büyükşehir belediyesini garanti alacak diye kayseri'den ankara'ya kaydirilmisti ama şimdi can sikintisindan boş konuşan bir adam.
hayatımı tek kelime ile tanımlarsam: bu kelime "fiyasko." olur.
android uygulamalarını emülatör kurmadan çalıştırabilecekmiş.
güzel gelişme
güzel gelişme
komple her şey.
türkiye'nin sikko gazeteleri "biontech götünüzü mü patlatıyor tıkla!!!!!" ayarında haber yaptıkları için ciddiye almadım ve kalp iltihabı iddiasının kaynağına gittim:
https://www.reuters.com/…derna-vaccines-2021-06-23/
özetle diyor ki; ikinci aşıdan sonra 12-39 yaş arası erkeklerde ilk üç hafta içinde kalp iltihabı riski milyonda 12,6. bu da mrna aşılarıyla ilgili çıkarılan bir diğer yaygara olan "alerji riski" ihtimaline yakın ve çok çok düşük bir sayı.
140 milyon'a yakın kişinin aşı olduğu abd'de kalp iltihabı şikayetiyle hastaneye başvuran kişi sayısı da 300 civarı. onlar da tedavi edilip gönderilmiş.
oyna devam.
edit: istesem yaparım nickli bir arkadaş uyardı "yaş aralığı 12-39 arası tutulduğunda oran düşük görünüyor" diye. ben de cdc'nin yayınladığı raporu inceledim:
https://www.cdc.gov/…6/03-covid-shimabukuro-508.pdf
özetlemek gerekirse ikinci dozdan sonra kalp iltihabı risk oranları şöyle oluyor:
* 12-17 yaş arası erkeklerde milyonda 64
* 18-24 yaş arası erkeklerde milyonda 53
* 25-29 yaş arası erkeklerde milyonda 19
* 30-39 yaş arası erkeklerde milyonda 8
ölçeklerin en küçüğü 2 milyon kişilik insan grupları bu arada. dolayısıyla veriler oldukça güvenilir. ayrıca abd'de en az bir doz aşı olan kişi sayısı 168 milyonu geçmiş ve kalp iltihabı şikayetiyle yoğun bakımlık olan yalnızca 2 kişi olmuş. henüz ölen yok. dolayısıyla bu kişilerin kalp iltihabına doğrudan aşının yol açtığını söylemek bile çok zor. yine de cdc aşı uyarı formlarına kalp iltihabı riskine dair uyarı koyma kararı almış. olay bundan ibaret.
son not: covid-19'a resmi rakamlara göre dünyada toplam 180 milyon kişi yakalandı, ölüm sayısı ise 3,4 milyon. yani hastalığa yakalanırsanız ölme riskiniz yüzde iki civarında. yukarıda ölüm değil rahatsızlık riski olan milyonda bilmemkaçlık ihtimallerin yaklaşık 4-5 bin katı.
https://www.reuters.com/…derna-vaccines-2021-06-23/
özetle diyor ki; ikinci aşıdan sonra 12-39 yaş arası erkeklerde ilk üç hafta içinde kalp iltihabı riski milyonda 12,6. bu da mrna aşılarıyla ilgili çıkarılan bir diğer yaygara olan "alerji riski" ihtimaline yakın ve çok çok düşük bir sayı.
140 milyon'a yakın kişinin aşı olduğu abd'de kalp iltihabı şikayetiyle hastaneye başvuran kişi sayısı da 300 civarı. onlar da tedavi edilip gönderilmiş.
oyna devam.
edit: istesem yaparım nickli bir arkadaş uyardı "yaş aralığı 12-39 arası tutulduğunda oran düşük görünüyor" diye. ben de cdc'nin yayınladığı raporu inceledim:
https://www.cdc.gov/…6/03-covid-shimabukuro-508.pdf
özetlemek gerekirse ikinci dozdan sonra kalp iltihabı risk oranları şöyle oluyor:
* 12-17 yaş arası erkeklerde milyonda 64
* 18-24 yaş arası erkeklerde milyonda 53
* 25-29 yaş arası erkeklerde milyonda 19
* 30-39 yaş arası erkeklerde milyonda 8
ölçeklerin en küçüğü 2 milyon kişilik insan grupları bu arada. dolayısıyla veriler oldukça güvenilir. ayrıca abd'de en az bir doz aşı olan kişi sayısı 168 milyonu geçmiş ve kalp iltihabı şikayetiyle yoğun bakımlık olan yalnızca 2 kişi olmuş. henüz ölen yok. dolayısıyla bu kişilerin kalp iltihabına doğrudan aşının yol açtığını söylemek bile çok zor. yine de cdc aşı uyarı formlarına kalp iltihabı riskine dair uyarı koyma kararı almış. olay bundan ibaret.
son not: covid-19'a resmi rakamlara göre dünyada toplam 180 milyon kişi yakalandı, ölüm sayısı ise 3,4 milyon. yani hastalığa yakalanırsanız ölme riskiniz yüzde iki civarında. yukarıda ölüm değil rahatsızlık riski olan milyonda bilmemkaçlık ihtimallerin yaklaşık 4-5 bin katı.
milliyetçi veya herhangi bir olgunun fanatiği olan bir kadınla ortak paydalarda durabileceğimi pek sanmıyorum. hele bir de futbol sevgisinin olması falan düşman başına. bir keresinde okulda deli kurt romanındaki gökçen kız kadar güzel olan bir hatuna abayı yakmıştım. ta ki twitter bio'sunda "yaşasın ırkımız çin'e bedel kırkımız" yazdığını görene kadar. bir de takımının renginde kalpler ve takımın kuruluş tarihi vardı. işte o an tüm dünyam adeta başıma yıkılmış, soğuk terlerin kırdığı hayallerimin batışını böğrümün tam ortasında hissetmiştim.
"bu hakim şu arabaya nasıl biniyor? maaşı kaç ki 50 bin liralık otelde kalıyor?" gibi soruları sormayın, ortalığı karıştırmayın mı diyor ben doğru mu anladım mesajı acaba?
bence tam tersi. bütün iyi erkekler ortalıkta boş boş takılıyor. ne kadar üçkağıtçı varsa birçoğunun birden fazla sevgilisi var.
(bkz: müsilaki)
2 çocuk kendilerinin kavga ettiğini zannediyor ama aslında yukarıdan seslenen biri devamlı kavgayı ateşliyor, kavga etmelerinin sebebi aslında o kişi.
din konusunda başkalarının dediklerini dinlediğiniz sürece bu şekilde sizin de inaçlarınızla oynarlar.
din konusunda başkalarının dediklerini dinlediğiniz sürece bu şekilde sizin de inaçlarınızla oynarlar.
dün instagram'da denk geldiğim paylaşımdır.
gördüğüm anda apar topar evden çıkıp vurdurmaya gidiyordum ki, yolda baktım, silinmiş.
milli birlik ve beraberliğimiz son anda kurtuldu... teşekkürler trt 2
gördüğüm anda apar topar evden çıkıp vurdurmaya gidiyordum ki, yolda baktım, silinmiş.
milli birlik ve beraberliğimiz son anda kurtuldu... teşekkürler trt 2
yaklaşık 1 saat önce başlayan vesayet duruşmasında, kendisine son 13 yılda yapılan tüm şerefsizlikleri bir bir anlatan şarkıcı. ayrıca mahkemeden üzerindeki vesayetin kaldırılmasını istemiştir.
babasının onu nasıl istismar ettiğini, isteği olmadan akıl hastanesine yatırıldığını, covid bahanesiyle evden çıkarılmadığını, vücuduna rızası dışında vasileri tarafından spiral yerleştirilerek bebek sahibi olmasının engellendiğini, onu asiste etmek için mahkeme tarafından atana profesyonel bakıcı tarafından babasına benzer şekilde istismar edildiğini filan anlattı çat çat çat.
şu an tarih yazılıyor resmen…
edit: 20 dakika ara verildi duruşmaya çünkü şerefsiz babasının avukatlarının konuşması gereken şeyler varmış.
edit 2: duruşmayı dinlemek yasaktı ancak neredeyse tüm free britney temalı hesaplar ya live twit atıyorlardı ya da canlı yayın yapıyorlardı. hakime haber uçurdular ve yayın kesildi şu an artık dinleyemiyoruz. gerçi artık dinlesek ne olur, dinlemesek ne olur? kız söyleyeceğini söyledi. bana yaptıkları muamele “sex trafficking” dedi, daha ötesi var mı?
edit 3: tüm aile sömürmüş kızı resmen. bir ara şunu dedi artık “ailemi dava edebilecek özgürlüğe sahip olmak istiyorum!” ondan önce de şunu demişti “bana bunu yapan herkes hapse girmeli”. bildiğiniz korku filmi teması bu yaşadıkları. kafam yerinden uçacak gibi. inanamıyorum duyduklarıma. aklıma geldikçe editlerim.
edit 4: kıza ihtiyacı olmadığı halde lityum vermişler ve ilaçlar yüzünden sarhoş gibi gezmiş. hatta bir ara ona bu ilaçları yazan ve zorla aldıran doktor öldüğü için mutlu olduğunu bile söyledi. varın siz düşünün!
edit 5: yavşak kız kardeşi instagram’da free britney aktivistlerine “siz ailenizde akıl hastalığı olan biriyle yaşamanın ne demek olduğunu bilemezsiniz” temalı bir cevap vermişti. al sana akıl sağlığı! demek ki neymiş para için insan her boku yapar, ablasını bile satarmış!
edit 6: bir ara miley cyrus’tan bahsetti. “miley ve onun jenerasyonu mtv müzik ödüllerinde sahnede ot içiyorlardı ancak onlar yanlış yaptıkları şeyler için benim kadar cezalandırılmadılar” dedi. benim göz yaşım pıt!
edit 7: bundan birkaç sene önce başlayan free britney hareketinin tamamen haklı olduğu da bu duruşma sonrasında onaylandı. isimsiz biri, britney’nin instagram’ındaki postlarını inceleyen bir podcast yayınına, britney’nin rızası dışında bir akıl hastanesinde tutulduğunu söylemesinden sonra her şey değişti bugün geldiğimiz nokta skandal!
edit 8: bir yerde, tüm dünyaya iyi olduğu yalanını söylerken aslında iyi olmadığını, çok sinirli olduğunu, sürekli ağladığını ve uyuyamadığını söyledi. buradan yola çıkarak anlıyorum ki instagram’ındaki tüm yazılar kontrolü dışında yazılan şeyler. geçenlerde hakkındaki nyt belgeseli yüzünden çok ağladığını filan yazmıştı bir “acaba mı?” demiştim. külliyen yalanmış…
edit 9: şimdi aklıma geldi. bunun iğrenç menajeri artık hangisiyse, herhalde ya larry rudolf’tur ya da lou m. taylor’dır, sırf bazı dans hareketlerini istedikleri gibi yapmıyor diye britney’nin terapistini arayıp kızı şikayet etmişler. orada dedi ki “ben köle değilim, birkaç dans figürüne de hayır diyebilme özgürlüğüm olmalı” vay anam vay…
babasının onu nasıl istismar ettiğini, isteği olmadan akıl hastanesine yatırıldığını, covid bahanesiyle evden çıkarılmadığını, vücuduna rızası dışında vasileri tarafından spiral yerleştirilerek bebek sahibi olmasının engellendiğini, onu asiste etmek için mahkeme tarafından atana profesyonel bakıcı tarafından babasına benzer şekilde istismar edildiğini filan anlattı çat çat çat.
şu an tarih yazılıyor resmen…
edit: 20 dakika ara verildi duruşmaya çünkü şerefsiz babasının avukatlarının konuşması gereken şeyler varmış.
edit 2: duruşmayı dinlemek yasaktı ancak neredeyse tüm free britney temalı hesaplar ya live twit atıyorlardı ya da canlı yayın yapıyorlardı. hakime haber uçurdular ve yayın kesildi şu an artık dinleyemiyoruz. gerçi artık dinlesek ne olur, dinlemesek ne olur? kız söyleyeceğini söyledi. bana yaptıkları muamele “sex trafficking” dedi, daha ötesi var mı?
edit 3: tüm aile sömürmüş kızı resmen. bir ara şunu dedi artık “ailemi dava edebilecek özgürlüğe sahip olmak istiyorum!” ondan önce de şunu demişti “bana bunu yapan herkes hapse girmeli”. bildiğiniz korku filmi teması bu yaşadıkları. kafam yerinden uçacak gibi. inanamıyorum duyduklarıma. aklıma geldikçe editlerim.
edit 4: kıza ihtiyacı olmadığı halde lityum vermişler ve ilaçlar yüzünden sarhoş gibi gezmiş. hatta bir ara ona bu ilaçları yazan ve zorla aldıran doktor öldüğü için mutlu olduğunu bile söyledi. varın siz düşünün!
edit 5: yavşak kız kardeşi instagram’da free britney aktivistlerine “siz ailenizde akıl hastalığı olan biriyle yaşamanın ne demek olduğunu bilemezsiniz” temalı bir cevap vermişti. al sana akıl sağlığı! demek ki neymiş para için insan her boku yapar, ablasını bile satarmış!
edit 6: bir ara miley cyrus’tan bahsetti. “miley ve onun jenerasyonu mtv müzik ödüllerinde sahnede ot içiyorlardı ancak onlar yanlış yaptıkları şeyler için benim kadar cezalandırılmadılar” dedi. benim göz yaşım pıt!
edit 7: bundan birkaç sene önce başlayan free britney hareketinin tamamen haklı olduğu da bu duruşma sonrasında onaylandı. isimsiz biri, britney’nin instagram’ındaki postlarını inceleyen bir podcast yayınına, britney’nin rızası dışında bir akıl hastanesinde tutulduğunu söylemesinden sonra her şey değişti bugün geldiğimiz nokta skandal!
edit 8: bir yerde, tüm dünyaya iyi olduğu yalanını söylerken aslında iyi olmadığını, çok sinirli olduğunu, sürekli ağladığını ve uyuyamadığını söyledi. buradan yola çıkarak anlıyorum ki instagram’ındaki tüm yazılar kontrolü dışında yazılan şeyler. geçenlerde hakkındaki nyt belgeseli yüzünden çok ağladığını filan yazmıştı bir “acaba mı?” demiştim. külliyen yalanmış…
edit 9: şimdi aklıma geldi. bunun iğrenç menajeri artık hangisiyse, herhalde ya larry rudolf’tur ya da lou m. taylor’dır, sırf bazı dans hareketlerini istedikleri gibi yapmıyor diye britney’nin terapistini arayıp kızı şikayet etmişler. orada dedi ki “ben köle değilim, birkaç dans figürüne de hayır diyebilme özgürlüğüm olmalı” vay anam vay…
olması gereken sonunda olmuştur. futbolu gole odaklayacaklar.güzel gelişme, yok öyle 1-0 alıp deplasmanda atacağı golün üstüne yatmalar. futbolu geliştirecek hamlelerden biri oldu.
covid geçirenlerde bu oran kat ve kat fazla olduğu için aşı yaptırmayanların bunu da göz önünde bulundurması lazım.
hatta içtiğin bir sürü ilaçta bunu yaratma riski çok çok daha fazla, prospektüsü okusan ilaç içmezsin. konu ve gündem aşı olduğu için tüm riskleri ortaya koymak adına her şeyi açıklıyorlar.
hatta içtiğin bir sürü ilaçta bunu yaratma riski çok çok daha fazla, prospektüsü okusan ilaç içmezsin. konu ve gündem aşı olduğu için tüm riskleri ortaya koymak adına her şeyi açıklıyorlar.
bir erkeğin kendi kararıyla hayatına sifonu çekmesi
canlı demedim. camlı dedim. buzlu bir camın arkasından..
biz selçuk sports'tan devam. acuna kuruş yok.