iş güç harici varım.
film, şarkı, vs.
Sık geçen başlıklar
amdan abla 14
ekşi profilivideo 4 buçuk dk.
ben 4 dakikada soğanı içinde menemen yapıyorum amk.
ben 4 dakikada soğanı içinde menemen yapıyorum amk.
(bkz: düğün doları 200 adet 9,9 tl)
muhakkak yazılmıştır ama ben yinede yazayım.
altan
altan
hagi netgeowild'tır.
quaresma ise yaban tv.
netgeo varken yaban tv'mi izlenir mk.
quaresma ise yaban tv.
netgeo varken yaban tv'mi izlenir mk.
oyun kaydedilsin mi?
evet? hayır?
tanım; hayır
evet? hayır?
tanım; hayır
edindiğim tecrübeye göre olmazsa olmazlarından biridir.
çok güzel, hatta karşılıklı uyum içersinde bir ilişkiye başlarsın. 3-5-9-11 kere buluşmalardan ve karşılıklı keyif almalardan sonra bir anda arabasızlıktan dem duvurulur. bunu da yüzüne karşı değil, hissettirerek yapar karşı taraf.
artık o buluşmalardan kaçınılır, hep aynı yere mi gidicez tavırları başlar. oraya gitsek ama nasıl gidicez tavrı ön plandadır.
araba varken herşey iyidir. onu evden bir yerden al dünyalar sevgilinin olur. araba içindeyken istediğin sözleri sarf et haklı görür seni. heleki pahalı lüks bir arabanda varsa, söylediğin sözlerde ileriyede gidebilirsin
bu bahsettiğim her ne kadar genellemesi yanlış olsa da, günümüzde bir erkeğin arabası olması ciddi bir ilişkinin de olmassa olmazıdır artık.
ha yok mudur karşı tarafın bunu isteme hakkı, elbette vardır. ama bunu daha baştan belirtmelidir.
gidilen bir yerde hoş geçirilen, muhabbetin dibine varılan gülüp eğlenilen değildir sevgilide ki kıstas. gidilen yere araba ile gidilmesidir.
araban yoksa sevme kardeşim yanarsın.
çok güzel, hatta karşılıklı uyum içersinde bir ilişkiye başlarsın. 3-5-9-11 kere buluşmalardan ve karşılıklı keyif almalardan sonra bir anda arabasızlıktan dem duvurulur. bunu da yüzüne karşı değil, hissettirerek yapar karşı taraf.
artık o buluşmalardan kaçınılır, hep aynı yere mi gidicez tavırları başlar. oraya gitsek ama nasıl gidicez tavrı ön plandadır.
araba varken herşey iyidir. onu evden bir yerden al dünyalar sevgilinin olur. araba içindeyken istediğin sözleri sarf et haklı görür seni. heleki pahalı lüks bir arabanda varsa, söylediğin sözlerde ileriyede gidebilirsin
bu bahsettiğim her ne kadar genellemesi yanlış olsa da, günümüzde bir erkeğin arabası olması ciddi bir ilişkinin de olmassa olmazıdır artık.
ha yok mudur karşı tarafın bunu isteme hakkı, elbette vardır. ama bunu daha baştan belirtmelidir.
gidilen bir yerde hoş geçirilen, muhabbetin dibine varılan gülüp eğlenilen değildir sevgilide ki kıstas. gidilen yere araba ile gidilmesidir.
araban yoksa sevme kardeşim yanarsın.
(bkz: patlıcan biber kızartması)
-kim duyduysa ne mide var tepkisiyle karşılaştım.
ama ne guzel oluyo be
-kim duyduysa ne mide var tepkisiyle karşılaştım.
ama ne guzel oluyo be
erto: abdülkerim hocam senin objektifliğinden türkiye'de kimsenin şüphesi olmaz .
ve devamında erto; abdükerim abi, sen tff başkanı olsan ilk hamlen ne olur?
apo: fenerbahçeyi şampiyon yaparım.
erto: !?!?!?!?
ve devamında erto; abdükerim abi, sen tff başkanı olsan ilk hamlen ne olur?
apo: fenerbahçeyi şampiyon yaparım.
erto: !?!?!?!?
ne zaman uyuduğu belli olmayan biyonik bakkaldır.
20 seneden beri gözlemlerim.
bir fiil, 365 gün bu şekilde çalışır.
arasıra, bazı bazı, oturdğu yerde uyukladığını gördüysemde, biri içeri girer girmez doğrulur.
ulan ben kafayı yicem, beni uykususuz bıraktı. sabah kalkıyorum bunun için bakıyorum. orada akşam uzatıyorum kafamı, bazı zaman 3'leri buluyor kapatması.
bir insan günde 2.5 saat uykuyla 20 seneden beri yaşar mı?
enyştayn mı bu amk.?
2 tane çocuğu var bide. ne ara o çocukları yaptı anlamış değilim.
edit; bir fiil değil bilfiilimiş..
20 seneden beri gözlemlerim.
bir fiil, 365 gün bu şekilde çalışır.
arasıra, bazı bazı, oturdğu yerde uyukladığını gördüysemde, biri içeri girer girmez doğrulur.
ulan ben kafayı yicem, beni uykususuz bıraktı. sabah kalkıyorum bunun için bakıyorum. orada akşam uzatıyorum kafamı, bazı zaman 3'leri buluyor kapatması.
bir insan günde 2.5 saat uykuyla 20 seneden beri yaşar mı?
enyştayn mı bu amk.?
2 tane çocuğu var bide. ne ara o çocukları yaptı anlamış değilim.
edit; bir fiil değil bilfiilimiş..
1.5 dakikalık, sanki uzun metrajlı bir dostluk filmi izlermişçesine izlenilen ve 1.5 dakikada içinde uzun metrajlı filmlerin bulundurduğu konuları (azim, istek, başarı, cesaret) barındıran video.
kahramanımız bir kedi ama bu kedi mel gibsonlu william wallace kadar cesur.
şaheser
59 saniye
edit; deliğin içine girdiği anda arkadan ittirdi mi? diye soranlar var. evet net geo'da bu video hakkında araştırma yapmışlar ve arkadan olanca kuvvetiyle ittirdigine karar vermişler. bende videoyu buraya taşımadan önce net geo da izledim.
evet 3.entrydeki arkadaşımızında yazdığı gibi eli olsa sarma sarar bu zeka küpü varlıklar.
kahramanımız bir kedi ama bu kedi mel gibsonlu william wallace kadar cesur.
şaheser
59 saniye
edit; deliğin içine girdiği anda arkadan ittirdi mi? diye soranlar var. evet net geo'da bu video hakkında araştırma yapmışlar ve arkadan olanca kuvvetiyle ittirdigine karar vermişler. bende videoyu buraya taşımadan önce net geo da izledim.
evet 3.entrydeki arkadaşımızında yazdığı gibi eli olsa sarma sarar bu zeka küpü varlıklar.