Sık geçen başlıklar

en güzel bira 19

ekşi'de gör
(bkz: efes dark brown)

gençler bilmeyebilir. efsaneydi. niye kalktı piyasadan hep merak etmisimdir.

sayısız ülkede sayısız tür bira denedim. halen bunu tek geçerim. kahve ve biranin eşsiz uyumu vardı.
her güzel sey gibi bitti.

keşke bir gün geri gelse. bunu tadanlar gerçekten çok şanslı.

rip.
ya ne anlatıyosunuz giriyon bakkala tuborg var efes var aga almanya’da yaşamıyoruz heineken bile bulamıyosun aq
"madem yılların ekşicisiyim, o zaman neden üreticisi dahil dünyada sadece 7 kişinin bildiği bir antik belçika birasını yazmıyorum şu lanet olasıca başlığa? hem belki mesaj kutum yeşillenir, belki seks olur."

en iyi bira yorgunluk birasıdır. marka farkmaz.