başıma çok gelmeyen olay. bunların çaldığını bildiği için babam yıkamacıya bile araba bırakınca başında beklerdi . ne zaman 9-10 yaşlarına geldim habire beni gönderirdi aracın başında habire babama küfür ederdim amk neden gönderiyo diye
öğrettiği güzel şeylerden biri allah razı olsun şuan araçlarla ilgili bir işlem olduğu zaman alışkanlık hep başında dururum ve bu çalınma ihtimalini 0'a kadar indirmeye çalışırım
2016 yılında sıkıntılı bir kaza yaptım kaskoda yok kaput sol önden yamuldu . kazadan sonra ulan inşallah kaputu düzeltip yarım boyayla kurtarır kaportacı dedim ama usta kesinlikle düzelmez yeni kaput alacaz dedi . ertesi gün baktım kaputu temizlemiş paklamış duvara dikmiş abi bu kesin kurtulmaz dimi dedim , yok yok anası sikilmiş onun dedi ama içime kurt düştü gittim kaputa uçan tekme attım anahtarla çizdim heryerini harbiden anasını siktim kaputun . adamın bana bir bakışı vardı o an anladım ibnenin onu paraya çevireceğini . bir dahada ona araba bırakmadım
01.04.2021 · 32. sıra
cahildim dunyanin sekline kandim
31.03.2021 00:35