45 yaşındaki heteroseksüel adam durduk yere saçını ateş kırmızısına boyadı dağ gibi adam japon anime karakterine döndü. ben bunu aşamıyorum dostlar.
Sık geçen başlıklar
yuzmebilmeyenyunus 21
ekşi profiliamerika gibi ülkede yaşayıp uyuşturucu bağımlısı olanların beynini sikeyim ben. lan bi de bu gavurların asfaltları neden koyu bizimkiler neden rengi solmuş gibi. nabıyonuz yanlış mı döküyorsunuz asfaltı. nedir olayları.
edit: asfalt olayına bir sürü cevap geldi. ölüyorum desem mesaj atmazsınız köfteler. neyse özet geçeyim. cevapları çorba yapıp yazıyorum.
1- petrolün kalitesi. suudi petrolünün kalitesi ile ırak petrolünün asfaltı aynı olmazmış.
2- katkı maddesi. bizde kireç çokmuş kireç katıyorlarmış.
3- çamur ve toz çokmuş ondan kalite bozuluyormuş.
4- asfaltın üzerine kaplama yapıyorlarmış. ne kaplaması bilmiyorum. bu mu acep?
5- orada yolu yapan şirket en az 10 sene asfalttan sorumluymuş. bozulursa falan yeniliyormuş o yüzden baştan sağlam yapıyorlarmış başımız ağrımasın diye.
edit: asfalt olayına bir sürü cevap geldi. ölüyorum desem mesaj atmazsınız köfteler. neyse özet geçeyim. cevapları çorba yapıp yazıyorum.
1- petrolün kalitesi. suudi petrolünün kalitesi ile ırak petrolünün asfaltı aynı olmazmış.
2- katkı maddesi. bizde kireç çokmuş kireç katıyorlarmış.
3- çamur ve toz çokmuş ondan kalite bozuluyormuş.
4- asfaltın üzerine kaplama yapıyorlarmış. ne kaplaması bilmiyorum. bu mu acep?
5- orada yolu yapan şirket en az 10 sene asfalttan sorumluymuş. bozulursa falan yeniliyormuş o yüzden baştan sağlam yapıyorlarmış başımız ağrımasın diye.
şimdi size göre zanlı sabah kalktı gazeteyi açtı istanbul sozleşmesinden çıkma haberini okudu ve himm madem sözleşmeden çıkıldı ben gidip karıyı bicaklayayim mi dedi. siz ciddi misiniz?
insanlar da bıçaklı saldırgana müdahale etmedi diye suçlanıyor. yiyecegin tek bicak darbesi ile iyi ihtimal 6 ay hastanede kalirsin ameliyatlara girersin. maddi manevi kaybın sonsuz olur. tabi bu iyi ihtimal bir ihtimal daha var o da ölmek mi dersin veya bıçaklı adam sana da kafayı takar. ugraş dur. değer mi. bu ülkenin zaptiyesi yok mu. esiyle dostuyla çay içen adamlari süper kahramanlik yapmadı diye neden sucluyorsunuz. derdiniz ne kuzum.
insanlar da bıçaklı saldırgana müdahale etmedi diye suçlanıyor. yiyecegin tek bicak darbesi ile iyi ihtimal 6 ay hastanede kalirsin ameliyatlara girersin. maddi manevi kaybın sonsuz olur. tabi bu iyi ihtimal bir ihtimal daha var o da ölmek mi dersin veya bıçaklı adam sana da kafayı takar. ugraş dur. değer mi. bu ülkenin zaptiyesi yok mu. esiyle dostuyla çay içen adamlari süper kahramanlik yapmadı diye neden sucluyorsunuz. derdiniz ne kuzum.
dünkü kısır geçen maçların aksine bugun bol gol bekliyorum. iki tarafin da orta sahasi saglam. denk kuvvetler. tahminim 2 -2 veya 3-3. penaltilarda iş biter. 2 gündür tutturuyorum diye gaza geldim yoksa skor tahmini vermezdim. neyse ytd.
türkiye olarak coin piyasasını da kuruttuk. oyun kuramayız ama oyun bozarız gerekirse.
bir kadın sadece çocuğunu gercekten sevebilir.
bir yerlerde bazilari escinsel iliski yasiyor diye ailesini dagitan birini görmedim ben. kilicdar haklı.
seyahatta kimsenin görmesini istemediği seyler de yapıyor olabilir. bir arkadaşım öyleydi yani yanlış anlaşılmasın.
dünyada milyonlarca insan öluyor hangi birine üzülmem lazım. aynı ülkede yaşıyoruz diye bu insanlara ekstra üzülmem mi gerek. bizden ne istiyorsun basligi açan. tipik bir 3. sayfa haberi işte. cehalet fakirlik cok cocuk daha çok fakirlik daha çok çocuk. adam yasiyorsa para versen 5 degil 15 cocuk yapar bu sefer karton yakar.
edit : dunyada her 5 saniyede bir cocuk açlıktan ölüyormuş. link bunlara yas tutuyor musunuz. 5 saniyede bir baslik aciyor musunuz. ha onlar uzakta gormuyorum ne onemi var mi diyorsunuz. afrikadaki cocuklar icin baslik acmiyorsaniz her 5 saniyede bir uzulmiyorsaniz irkci mi oluyorsunuz ki bana irkci diye iftira atiliyor. mülteci olarak geldigin bir ulkede 6 cocuk yaptiysan fakirligi tercih etmissin demektir ki fakirler kömür dpgal gaz bulamaz bu da kazalara davetiye cikarir yetersiz beslenme ve hastaliklara da acik olursun. simdi bu durumda ben neden sorumlu olayim veya bir afrikali cocuga gore bu cocuga neden daha fazla üzüleyim. siz neden afrikalilara yas tutmayip suriyelilere yas turuyorsunuz. mantigi ne. bir de neden üzül üzül diye baskı yapıyorsunuz üzülünce o çocuklar geri mi gelecek gelecekte daha mı az çocuk ölecek siz üzülüyorsunuz neye yarıyor. gerçekten üzülen varsa evini arabasını satsın fakirlere versin. onu yapacak var mı aranızda. yok anca konuşup ne kadar mükemmel ve duyarlı biri olduğunuzu ispat etmeye çalışıyorsunuz. belki de sizlere acımak lazım. bi düşünün.
edit : dunyada her 5 saniyede bir cocuk açlıktan ölüyormuş. link bunlara yas tutuyor musunuz. 5 saniyede bir baslik aciyor musunuz. ha onlar uzakta gormuyorum ne onemi var mi diyorsunuz. afrikadaki cocuklar icin baslik acmiyorsaniz her 5 saniyede bir uzulmiyorsaniz irkci mi oluyorsunuz ki bana irkci diye iftira atiliyor. mülteci olarak geldigin bir ulkede 6 cocuk yaptiysan fakirligi tercih etmissin demektir ki fakirler kömür dpgal gaz bulamaz bu da kazalara davetiye cikarir yetersiz beslenme ve hastaliklara da acik olursun. simdi bu durumda ben neden sorumlu olayim veya bir afrikali cocuga gore bu cocuga neden daha fazla üzüleyim. siz neden afrikalilara yas tutmayip suriyelilere yas turuyorsunuz. mantigi ne. bir de neden üzül üzül diye baskı yapıyorsunuz üzülünce o çocuklar geri mi gelecek gelecekte daha mı az çocuk ölecek siz üzülüyorsunuz neye yarıyor. gerçekten üzülen varsa evini arabasını satsın fakirlere versin. onu yapacak var mı aranızda. yok anca konuşup ne kadar mükemmel ve duyarlı biri olduğunuzu ispat etmeye çalışıyorsunuz. belki de sizlere acımak lazım. bi düşünün.
bence doğru tespit. yeni hayatı okumaya calisip okuyamadim. adam sayıklar gibi yazmıştı. konu ne ne anlatiyorsun abiciğim diyesim geldi ki ben cahil biri değilim amerikan presidint presidintiyim. gerci bu ulkede elif safak'a, zülfü livaneli'e büyük romancı muamelesi yapılıyor. onların yanında orhan pamuk tolstoy sayılır.
(bkz: rap)
youtubedeki bilim, sinema, podcast gibi ciddi emek verilen kanallardaki abone sayisina bakarsaniz en az %80 erkektir. mesala light bile sayilir flu tvdeki abonelerin %89u erkekmiş. oha dedim. keza evrim ağacı medyascope vb de öyle. kadınlar hayatla ilgilenmiyorlar kendileri ile ilgileniyorlar. belki de gercek mutluluk odur ama bu da sığlık yaratıyor mu evet. maalesef. sebebi sudur suclusu sudur istisnaları vardır vb orası ayrı ama bu bir gerçek.
mercedesin yıldızı kendi başına markadır.
(bkz: nato)
diyaneti kapatıp kazanilan parayla otomobilde ötvyi kaldırmak.
ankaragücu ikinci kez devlet eliyle süper ligde kalmış oluyor böylece. ilginç bir tesaduf.
turkiyenin zararli çıkacağı olay. ne alaka demeyin bir yolunu bulup zarar ederiz kesin.
zaaa 3-3 oldu. ligde tek takım olsa trabzon yine şampiyon olamaz.
edit: 3-4 oldu. düzeltiyorum ligde tek takım olsa trabzon küme düşer.
edit: 3-4 oldu. düzeltiyorum ligde tek takım olsa trabzon küme düşer.
işte belgesi link
haberin türkçesi : ingiltere, türklere karşı savaşsınlar diye ermenilere 1920'de 40.000 tüfek yolluyor
türkler ermenileri yenip ermenilerin tüm tüfeklerini alıyor
atatürk, ingiltere'ye ironik bir dilde yazdığı mektupta ingiltere'nin türklere yaptığı tüfek desteği için teşekkür ediyor .
edit : kaynak 2 link
haberin türkçesi : ingiltere, türklere karşı savaşsınlar diye ermenilere 1920'de 40.000 tüfek yolluyor
türkler ermenileri yenip ermenilerin tüm tüfeklerini alıyor
atatürk, ingiltere'ye ironik bir dilde yazdığı mektupta ingiltere'nin türklere yaptığı tüfek desteği için teşekkür ediyor .
edit : kaynak 2 link
sokaklarda köpek isteyen biriyle yaptığım diyaloğu şuraya copy paste yapayım da nasıl hasta zihinlerle mücadele ediyoruz okuyun ibret alın sevgili dostlar.
b: ben
k: köpekçi
köpekçinin entrysi : köpek ile insan arasında hiçbir fark göremiyorum, insanın yaşam hakkı daha üstte değil. birlikte yaşamak zorundayız. her gün onlarca köpek öldürülüyor, ona kimsenin sesi çıkmıyor, kırk yılda bir ölen insan olunca herkes ayaklanıyor maşallah.
b: ıneklerin tavukların yasam hakki konusunda ne düşünüyorsun.
k: ben vejetaryenim zaten, bunu bana degil et tuketenlere soylemelisin
b: köpeklere verilen mamalar nelerden yapılıyor.
k: ıyi de bu doganin kanunu, kopekler insanlar gibi bitki tuketemez, bir aslan bir kurt nasil et yiyorsa kopek de et yer.
b: dogaya mudahale ediyorsunuz. kendi kendine kalsa açlıktan olecek doga kanunu odur. ama siz dana tavuk kesip kopeklere veriyorsunuz. danayi tavuğu kesip mama yapmak doga kanunu mu.
k: peki insanlarin ormanlari agaclari kesip binalar yapmasi, denizleri doldurup kendilerine alanlar saglamasi, fabrika atiklarini dogaya birakmalari dogaya mudahale olmuyor mu amk iki yuzlusu
b: ha tamam baskasi agac kesiyor ben de dana bogazliyayim. cok mantikli. yere çöp atan birini gorunce sokaga siciyor musun.
k: ınsanlar milyonlarca hayvani katlederken iyi, dogayi talan etmeleri normal, kendi gebesinizi doldurmak icin inek keserken iyi, o kesilen inek kopege verilince mi kotu amk siktir git iki yuzlu mal, sanki kendisi kesilen inegi yemiyor, sen yerken iyi kopege verilince neden kotu ? hayvan dusmani kudur besliyoruz beslemeye devam edecegiz, belki senin gibi amipleri parcalarlar da insanliga da faydalari olur. ek olarak engellendin
b: ınek dusmanisin sen. hayvan sever değilsin.
b: ben
k: köpekçi
köpekçinin entrysi : köpek ile insan arasında hiçbir fark göremiyorum, insanın yaşam hakkı daha üstte değil. birlikte yaşamak zorundayız. her gün onlarca köpek öldürülüyor, ona kimsenin sesi çıkmıyor, kırk yılda bir ölen insan olunca herkes ayaklanıyor maşallah.
b: ıneklerin tavukların yasam hakki konusunda ne düşünüyorsun.
k: ben vejetaryenim zaten, bunu bana degil et tuketenlere soylemelisin
b: köpeklere verilen mamalar nelerden yapılıyor.
k: ıyi de bu doganin kanunu, kopekler insanlar gibi bitki tuketemez, bir aslan bir kurt nasil et yiyorsa kopek de et yer.
b: dogaya mudahale ediyorsunuz. kendi kendine kalsa açlıktan olecek doga kanunu odur. ama siz dana tavuk kesip kopeklere veriyorsunuz. danayi tavuğu kesip mama yapmak doga kanunu mu.
k: peki insanlarin ormanlari agaclari kesip binalar yapmasi, denizleri doldurup kendilerine alanlar saglamasi, fabrika atiklarini dogaya birakmalari dogaya mudahale olmuyor mu amk iki yuzlusu
b: ha tamam baskasi agac kesiyor ben de dana bogazliyayim. cok mantikli. yere çöp atan birini gorunce sokaga siciyor musun.
k: ınsanlar milyonlarca hayvani katlederken iyi, dogayi talan etmeleri normal, kendi gebesinizi doldurmak icin inek keserken iyi, o kesilen inek kopege verilince mi kotu amk siktir git iki yuzlu mal, sanki kendisi kesilen inegi yemiyor, sen yerken iyi kopege verilince neden kotu ? hayvan dusmani kudur besliyoruz beslemeye devam edecegiz, belki senin gibi amipleri parcalarlar da insanliga da faydalari olur. ek olarak engellendin
b: ınek dusmanisin sen. hayvan sever değilsin.