orhan pamuk'u bu topraklarda kimse sevmiyor. sırf bu bile sevilmesi için yeterli.
sağ kendisine hain,sol da liberal diyor. böylesine nefret edilen başka bir müthiş insan var mı?
ayrıca daşşaklı adam. kalkıp stv'de fethullah gülen övmemiş, televizyon starı konumuna gelmemiştir.
her şeyi de geçtim, bu platform öyle yarrak bir yer ki postmodern edebiyattan bihaber herifler "okuması çok sıkıcı,sayıklıyor gibi yazıyor" diyor.
yeminle akp'nin oyları çalınıyor,böyle kök salmış bir cehalette bu adamların en az %80 alması lazım.
akp 2023'te yarramın başı gider dedirten başlık.
23.12.2020 · 21. sıra
oakpost
22.12.2020 09:03 ~ 09:04