Sık geçen başlıklar

tıp mezunlarının pasaportunu iptal etmek 2

ekşi'de gör
uzunca bir süre entryleri ironi sanarak okudum. sövmeden hislerimi anlatamayacağım ama olsun.
kuruyemişçiden leblebi almaya göndersen tuzlu fıstık getirir doktor burda eğitim almış bedeli olmalıymış. bence vardır ya, bu ülkede seninle aynı sıralarda oturup, at gibi yarışıp it gibi çalışıp tıp fakültesine girmiş sen kimsin lan dalyarak * okuttuk diyorsun? olum ne hadsiz köpeklere evrildiniz siz ya? hastanede 5 dakikada bir hastaya bakacak, malpraktis korkusuyla, hasta yakını tehdidiyle, fakültede hoca baskısıyla, stajda beş kuruşa köle gibi çalışacak ve buna sen karar vereceksin? hadi oradan. gece gece zıvanadan çıkartmayın insanı.

at kafası seni. sen bu kafayla doktor olursun b'olum giderlerse niye dert ediyorsun ki?
"tıp fakülteleri kapatılsın" *

bence doktorları toplama kampları yapıp orada misafir edelim, zincir ve prangalarla hastanelere getirip 16 saat çalıştıralım, arada vatandaşlar tarafından dövülür ya da öldürülürse yurtdışına gitmeleri zorlaşır, randevu alma krizi sona erer.

kanzuk! dünya hayvanlar gününde 5.000 şempanzeyi yazar yap bence, kalite yükselir sözlükte.