bursa büyük ihtimalle akhisar'ı yenecektir. bizim bu oyunla trabzon'u yenmemiz de pek mümkün görünmüyor. en kötü 1 puan alamazsak... tatlı komşu ayşe teyze, emekli salih öğretmen hepinize elveda...
Sık geçen başlıklar
leonardonun katanasi 13
ekşi profilihala yapılan protestolara faşist maşist diyerek, ilkay'ı savunan var.
lan mehmet aurelio bizim başbakana faşist, nazi artığı bilmem ne diyen brezilya başbakanı ile görüşse, adamı ülkeye sokmaz döversiniz. gelmişsiniz burada ilkay duyarı kasıyorsunuz.
lan mehmet aurelio bizim başbakana faşist, nazi artığı bilmem ne diyen brezilya başbakanı ile görüşse, adamı ülkeye sokmaz döversiniz. gelmişsiniz burada ilkay duyarı kasıyorsunuz.
neyse en azından okul tadilatı için çimento falan istememişler. şükretmeyi öğrenin.
fenerbahçe dergisinin mart sayısında yazmış. yargıtay kararını beklemekten vazgeçmiş. bu durum yönetimi zayıflatıyormuş. yargıtay karar verse dahi hiçbir eyleme girişmeyecek. istifa etmiyor yani.
olağanüstü toplantı da kesinlikle olmayacakmış. en az 5 sene daha kalır.
hey gidi gençliğim.
olağanüstü toplantı da kesinlikle olmayacakmış. en az 5 sene daha kalır.
hey gidi gençliğim.
başka zaman istifa etse umrumda olmazdı da arda ve saz arkadaşları yüzünden gitmesini istemiyorum. arda mı fatih terim mi? fatih terim.
kibariye'nin yeteneğini, azra akın'ın sesini, sergen'in güzelliğini alırsa ne olacak o çocuk?
diye buyurdu einstein.
diye buyurdu einstein.
ya bi git sen de.
güneydoğuda operasyona gidecek erler bile habersiz olurmuş son ana kadar. gidip "biz darbe yapcaz gelin birlikte yapalım" mı diyecekler çocuklara?
hem habersiz olmasın tamam. emre itaatsizliğin cezası nedir sen bilir misin lan? adamın bütün hayatını alırlar elinden. emir geldiyse yapacaksın. sorgulama lüksün yok. 20 yaşında oğlanlar diyoruz. nasıl bir varlıksın sen?
hadi hepsini geçtim. teslim olan çocuklara yapılanlar ne lan? adam teslim olmuş. bırakmış gelmiş. kemerle dövmek, tekmelemek, ailesine küfür etmek ne lan?
sen orada askerlik yapıyor olsan eminim vurup tekmeyi girerdin komutanın odasına "ne lan bu" falan derdin değil mi?
edit: başlık bana kaldı. adama git dedim. gitti lan .
güneydoğuda operasyona gidecek erler bile habersiz olurmuş son ana kadar. gidip "biz darbe yapcaz gelin birlikte yapalım" mı diyecekler çocuklara?
hem habersiz olmasın tamam. emre itaatsizliğin cezası nedir sen bilir misin lan? adamın bütün hayatını alırlar elinden. emir geldiyse yapacaksın. sorgulama lüksün yok. 20 yaşında oğlanlar diyoruz. nasıl bir varlıksın sen?
hadi hepsini geçtim. teslim olan çocuklara yapılanlar ne lan? adam teslim olmuş. bırakmış gelmiş. kemerle dövmek, tekmelemek, ailesine küfür etmek ne lan?
sen orada askerlik yapıyor olsan eminim vurup tekmeyi girerdin komutanın odasına "ne lan bu" falan derdin değil mi?
edit: başlık bana kaldı. adama git dedim. gitti lan .
biz ersun yanal'ın olduğu sezonda bayan voleybol takımının avrupa mücadelelerini de hatırlarız. cev kupası maçlarında saracoğlu'ndaki scoreboardda voleybol maçının skorlarının yazdığı günleri de hatırlarız. basketbol bile değil bak mesela bu. voleybol. memleketin en ilgisiz olduğu spor dallarından birisi.
ersun yanal'ın olduğu sezon diyorum. hatırladınız mı hani şu nisanda stsl şampiyonu olduğumuz sezon.
"spor kulübü"nün ne olduğunu kavrayamamış insanlardan bunu anlamasını da beklemiyoruz gerçi.
ersun yanal'ın olduğu sezon diyorum. hatırladınız mı hani şu nisanda stsl şampiyonu olduğumuz sezon.
"spor kulübü"nün ne olduğunu kavrayamamış insanlardan bunu anlamasını da beklemiyoruz gerçi.
o 4 maç saha kapatma trabzonspor için ödül aslında. baskıyla oynamayacaklar kendi sahalarında tam 4 maç.
hiçbir caydırıcılığı da olmadı üstelik verilen cezanın. gerçi darp eden serbest kaldıktan sonra trabzonspor 50 sene ceza alsa ne olur?
hiçbir caydırıcılığı da olmadı üstelik verilen cezanın. gerçi darp eden serbest kaldıktan sonra trabzonspor 50 sene ceza alsa ne olur?
(bkz: sikmeseler bari)
bir gün de eeyyy diye başlayıp "macarena" diye bitirsin yav. şu siyasete renk gelsin biraz. çoayıp kınama cümlesi.