Sık geçen başlıklar

zibidigonzalez16 13

ekşi profili
“twitter'dan millet vekillerine çağrı yapan ana muhalefet partisi genel başkanı. şaka gibi:)”
oğlum siz niye böylesiniz ya sence gerçekten kılıçdaroğlu tüm milletvekillerine ulaşamaz mı o yüzden mi twitterdan yayınlıyor sence yoksa kamuoyunun da bundan haberi ve bilgisi olsun diye mi? harbiden düşünemiyor musunuz bunu yani bu mudur vaziyet?
4 ay önce topladığı 23 yaş ortalamalı takımla lazio ve marsilyanın olduğu gruptan namağlup lider olarak çıkan hoca.
nasıl olur? buradaki ekşiciler malatyaya puan kaybettikten sonra devrinin geçtiğini ve istifa etmesi gerektiğini söylüyordu allah allah enteresan...
güvenimi kazanan teknik direktör.
geldi 4 maçta takımı 2. yaptı 3-1 den 3-3 olan letonya maçından sonra hemen gelseydi muhtemelen direkt grup lideri olacaktık ondan ziyade türkiye bu 4 maçın hepsinde ofansif oynadı ve daha kaliteli takım olduğunu hissettirdi.
alman be kardeşim şaşırtmıyor.
neden hep bi yanlış yapacakmışsınız gibi hissediyorum.... içim hiç rahat değil.
yüzdük yüzdük kıyısındayız aman diyeyim harbiden aman diyeyim yemin ederim tepeyi terk eden okçulardan daha büyük mevzu olur bu.
edit: ciddi ciddi mesaj atan iyi partili kardeşlerim şaka bi yana böyle bir geçiş yapacağını düşünmüyorum iyi partinin durduk yere oy oranını neden yuzde 3 e düşürsün? birbirimize girmeye yer aramayalım yani boş yere.
hassıktır lan sozlukte arka sokaklar takip eden var spoiler diyor adam ulan tek derdin arka sokaklardan spoiler yemek olsun be kardesım ozendım valla.