“twitter'dan millet vekillerine çağrı yapan ana muhalefet partisi genel başkanı. şaka gibi:)”
oğlum siz niye böylesiniz ya sence gerçekten kılıçdaroğlu tüm milletvekillerine ulaşamaz mı o yüzden mi twitterdan yayınlıyor sence yoksa kamuoyunun da bundan haberi ve bilgisi olsun diye mi? harbiden düşünemiyor musunuz bunu yani bu mudur vaziyet?
Sık geçen başlıklar
zibidigonzalez16 13
ekşi profili4 ay önce topladığı 23 yaş ortalamalı takımla lazio ve marsilyanın olduğu gruptan namağlup lider olarak çıkan hoca.
nasıl olur? buradaki ekşiciler malatyaya puan kaybettikten sonra devrinin geçtiğini ve istifa etmesi gerektiğini söylüyordu allah allah enteresan...
nasıl olur? buradaki ekşiciler malatyaya puan kaybettikten sonra devrinin geçtiğini ve istifa etmesi gerektiğini söylüyordu allah allah enteresan...
güvenimi kazanan teknik direktör.
geldi 4 maçta takımı 2. yaptı 3-1 den 3-3 olan letonya maçından sonra hemen gelseydi muhtemelen direkt grup lideri olacaktık ondan ziyade türkiye bu 4 maçın hepsinde ofansif oynadı ve daha kaliteli takım olduğunu hissettirdi.
alman be kardeşim şaşırtmıyor.
geldi 4 maçta takımı 2. yaptı 3-1 den 3-3 olan letonya maçından sonra hemen gelseydi muhtemelen direkt grup lideri olacaktık ondan ziyade türkiye bu 4 maçın hepsinde ofansif oynadı ve daha kaliteli takım olduğunu hissettirdi.
alman be kardeşim şaşırtmıyor.
ne yasakların bitmesi çimlere çayırlara koşmak...
ne kafelere avmlere hücum edip karşı cins ile kesişmek..
ne kızgın kumlardan soğuk denizlere atlamak...
2023 cumhurbaşkanlığı seçimi akşamı olacaklar için yaşıyorum!
ne kafelere avmlere hücum edip karşı cins ile kesişmek..
ne kızgın kumlardan soğuk denizlere atlamak...
2023 cumhurbaşkanlığı seçimi akşamı olacaklar için yaşıyorum!
itiraf edelim böyle derli toplu oynamaya çalışan bir galatasaray beklemiyorduk.
neden hep bi yanlış yapacakmışsınız gibi hissediyorum.... içim hiç rahat değil.
yüzdük yüzdük kıyısındayız aman diyeyim harbiden aman diyeyim yemin ederim tepeyi terk eden okçulardan daha büyük mevzu olur bu.
edit: ciddi ciddi mesaj atan iyi partili kardeşlerim şaka bi yana böyle bir geçiş yapacağını düşünmüyorum iyi partinin durduk yere oy oranını neden yuzde 3 e düşürsün? birbirimize girmeye yer aramayalım yani boş yere.
yüzdük yüzdük kıyısındayız aman diyeyim harbiden aman diyeyim yemin ederim tepeyi terk eden okçulardan daha büyük mevzu olur bu.
edit: ciddi ciddi mesaj atan iyi partili kardeşlerim şaka bi yana böyle bir geçiş yapacağını düşünmüyorum iyi partinin durduk yere oy oranını neden yuzde 3 e düşürsün? birbirimize girmeye yer aramayalım yani boş yere.
atatürkün karşısındakiler işi ‘tersleşmeye’ kadar getiremiyordu zamanında adamlar bı bakıyodu hop denize dökülüyolar bi bakıyodu hop savas meydanında ebeleri sikiliyor
sizin avrupada şamar oğlanına dönmüş liderinizle hiç alakası yoktu. atatürkün
sizin avrupada şamar oğlanına dönmüş liderinizle hiç alakası yoktu. atatürkün
kız kucuk seylerden mutlu oluyor ıste sevın o gun gelıp cattıgında karsısında egılıp bukulmezsın.
hassıktır lan sozlukte arka sokaklar takip eden var spoiler diyor adam ulan tek derdin arka sokaklardan spoiler yemek olsun be kardesım ozendım valla.
aylık bana bu parayı verin türkçe editörlüğünü bırak
divan-ı lügat-it türk ‘ü baştan yazarım
divan-ı lügat-it türk ‘ü baştan yazarım
zamanın da üst üste 4 sene şampiyon olmuş ve son 4 süper lig sezonun 3 ünde yine şampiyon olmuş takıma istikrarsız diyebilecek zeka seviyesinde ki andavalları göstermiş takımdır
şu ama bir tek ben giremiyorum diye düşündürür