ulan olayın çarşafla ne ilgisi var? kıyaslamaya bak. çarşaflı olsaymış mağduriyet olurmuş.
plajda değilsen bikiniyle gezemezsin amk bu kadar basit. ben deniz şortumu giyip sokakta üstüm çıplak gezsem teşhirci olurum. kadınlar anadan üryan gezse özgür oluyor. şu olaya mıy mıy gerekçe üretmezseniz ılıklığınıza zeval gelmez merak etmeyin.
Sık geçen başlıklar
unutulansifre 20
ekşi profilizorla falan aday olmadı. adam muhalefeti kendi aday olacağı şekilde dizayn etti, gerçek aday yıpranmasın diye taktik yapıyor dediler. taktik maktik yok bu adam aday olacak dedik kuduz köpek gibi saldırdılar.
aday oldu, kazanamaz yol yakınken bu hatadan dönülsün dedik. muhalefete muhalafet ediyorsunuz, muhalefete zarar veriyorsunuz diye saldırdılar.
yanlış kampanya yapıyor, bu kafayla olmaz dedik. siz ne anlarsınız ulusalaklar, size kalsa chp 20'yi geçemez dediler.
adam göstere göstere, bile isteye kaybetti, siz de çanak tuttunuz kardeşim. zorla falan değil.
aday oldu, kazanamaz yol yakınken bu hatadan dönülsün dedik. muhalefete muhalafet ediyorsunuz, muhalefete zarar veriyorsunuz diye saldırdılar.
yanlış kampanya yapıyor, bu kafayla olmaz dedik. siz ne anlarsınız ulusalaklar, size kalsa chp 20'yi geçemez dediler.
adam göstere göstere, bile isteye kaybetti, siz de çanak tuttunuz kardeşim. zorla falan değil.
kıskançlıkta üstümüze yok vallahi. kendi yapamadığını yapana düşmanlıkta birinciyizdir sanırım. kız fransa'da okuyor ve yaşadığı olumsuzlukları anlattı diye orospu bile denmiş.
ulan kız oraya iltica etmemiş, okumaya gitmiş. kaldığı yurtta haşere muamelesi görmüş, bizim avrupa yalaması ekşiciler tarafından suçlu ilan edilmiş.
ayrıca kızın şikayetlerini yeni şafak kendi siyasi çıkarı için kullandıysa kızın ne suçu var? yandaş medya kullanır diye yaşadıklarını olumlayarak mi anlatsın aq?
ulan kız oraya iltica etmemiş, okumaya gitmiş. kaldığı yurtta haşere muamelesi görmüş, bizim avrupa yalaması ekşiciler tarafından suçlu ilan edilmiş.
ayrıca kızın şikayetlerini yeni şafak kendi siyasi çıkarı için kullandıysa kızın ne suçu var? yandaş medya kullanır diye yaşadıklarını olumlayarak mi anlatsın aq?
devayı sadeti geleceği chp'li seçmeni ikna etmek için izmir mitingine çıkaracağına kırsala gönderseydin amk.
adı da kürt ve islam teali cemiyeti olsun.
mansur yavaş aday olmazsa diye devam eden açıklamadır. link
yani başlığı açan arkadaşın ima ettiği gibi mansur yavaş'ı ekarte eden bir durum yok. hatta mansur yavaş'ın adaylığını destekleyen bir açıklamadır. mansur'u aday yapın koşulsuz şartsız destekleyelim diyor adamlar daha ne istiyorsunuz? bakanlık pazarlığı yapmıyorlar, istediklerimiz olmazsa meclisi feshederiz demiyorlar yine de yaranamıyorlar.
yani başlığı açan arkadaşın ima ettiği gibi mansur yavaş'ı ekarte eden bir durum yok. hatta mansur yavaş'ın adaylığını destekleyen bir açıklamadır. mansur'u aday yapın koşulsuz şartsız destekleyelim diyor adamlar daha ne istiyorsunuz? bakanlık pazarlığı yapmıyorlar, istediklerimiz olmazsa meclisi feshederiz demiyorlar yine de yaranamıyorlar.
iktidar ve muhalefetin el ele verip delirttiği gençlerden biridir. fırsatını bulan kaçtı, kalanlardan hassas olan da böyle cozuttu işte.
edit: "benim cezai ehliyetim yok, taşaklarımdan birini kaybettim kanserim, başıma gelmedik kalmadı; ben bile ülkeyle ilgili bu kadar endişeliyim siz nasıl bu kadar taşşak muhabbeti yapıyosunuz lan?"
son zamanlarda duyduğum en haklı yakarıştı.
edit: "benim cezai ehliyetim yok, taşaklarımdan birini kaybettim kanserim, başıma gelmedik kalmadı; ben bile ülkeyle ilgili bu kadar endişeliyim siz nasıl bu kadar taşşak muhabbeti yapıyosunuz lan?"
son zamanlarda duyduğum en haklı yakarıştı.
ben bu filmi izlemiştim. şahsım büyük kafkasya projesi eşbaşkanlığına terfi etti sanırım.
"ha diyelim kaybetti" gibi bir lüksümüzün olmadığı seçimin olası adayıdır. sayısal loto mu oynuyorsunuz be amklarım.
mansur yavaş ankara belediye başkanlığı görevi sürecinde vatandaşa kürt-türk diye ayrım gözetmeksizin hizmet veriyorsa neden desteklemesin? ayrıca seçmeni kürt türk diye ayırmanın mantığı nedir?
ülkesinden entariyle kaçanların türkiye'de askeri kamuflaj giyerek gezmesidir.
aşı olmayan herkesi aşı karşıtı sanan,
çip esprisinden öteye gitmeyen cümlelerle konuyu sulandırıp kendini zeki insan sınıfında konumlandıran,
zeka kriterini aşılı olma ya da olmama üzerinden değerlendirenlerden daha düşük değildir.
çip esprisinden öteye gitmeyen cümlelerle konuyu sulandırıp kendini zeki insan sınıfında konumlandıran,
zeka kriterini aşılı olma ya da olmama üzerinden değerlendirenlerden daha düşük değildir.
hafif kol ağrısı, sürekli olarak aşıyı övme, aşı olmayanlara sövme ve son olarak bluetooth-çip esprisi yapmak dışında bir yan etkisini görmediğim aşı.
aspava'nın anlam ve önemi envai çesit ikramları ve müşteriye gösterilen alakadır. istanbul dediğin memlekette herkes tuttuğunu sikiyor.
tanım: aspava istanbul'un dinamiklerine aykırı olduğundandır.
izmir'de de yoktur mesela. bunun sebebi de izmirlinin gittiği mekanda insan gibi muamele görmeye alışık olmaması olabilir. genelde izmir'de bir mekana gittiğinizde müşteri gibi değil alacaklı gibi karşılanırsınız. çalışanları suratsız, işletmecileri hep bi memnuniyetsizlik hali içindedir. bir izmirliyi aspavaya götürün eminim aklını oynatacaktır.
not: izmirspor
tanım: aspava istanbul'un dinamiklerine aykırı olduğundandır.
izmir'de de yoktur mesela. bunun sebebi de izmirlinin gittiği mekanda insan gibi muamele görmeye alışık olmaması olabilir. genelde izmir'de bir mekana gittiğinizde müşteri gibi değil alacaklı gibi karşılanırsınız. çalışanları suratsız, işletmecileri hep bi memnuniyetsizlik hali içindedir. bir izmirliyi aspavaya götürün eminim aklını oynatacaktır.
not: izmirspor
benim para çekmek vs. için bankamatiğe doğru her yönelişimde yakaladığımdır. hiç şaşmadı. para çekmek için bankamatiğe doğru yürüyorum. bankamatik boş, etrafta da kimse yok. bankamatiğe 5 metre kala bir anda en az 2-3 kişilik sıra oluşuyor. bu kişiler bildiğin npc. ara ara kafamı uzatıp, "ne yapıyor lan bu adam bu kadar zamandır?" diyerek bakıyorum. allah belamı versin boş boş ekrana bakıyor.
yahu arkadaş bu ülkede haberimiz yokken kanunlar mı değişti? bu nasıl iş ya?
ehliyet yok
alkollü araç kullanma var
kırmızıda duran araca arkadan çarpma var
kaza sonucu ağır yaralı insan var
tutuklu yargılanması için daha ne yapması gerekiyor? 2 yaşında bir bebeği çeksin vursun mu? gerçi çekip vursa da serbest kalmayacağının garantisi yok.
ehliyet yok
alkollü araç kullanma var
kırmızıda duran araca arkadan çarpma var
kaza sonucu ağır yaralı insan var
tutuklu yargılanması için daha ne yapması gerekiyor? 2 yaşında bir bebeği çeksin vursun mu? gerçi çekip vursa da serbest kalmayacağının garantisi yok.
finans bilmemenin ekmeğini yemekteyim. kenarda 3-5 bişi vardı. lan bu para enflasyon karşısında eriyor, zaten şu an için harcamamı gerektiren bir durum da yok ne yapsam diyordum. tabi finans minans işlerinden ayıkmayan her türkün yapacağı gibi bastım altına. az buçuk biliyor olsam kesin bi bahane bulur girmezdim, malımı biliyorum. şansa ben alır almaz şahlandı namussuz.
(bkz: akıyor bu akşam maşallah)
(bkz: akıyor bu akşam maşallah)
er doğan'ı kurtarmak olmalı.
ne zaman zora düşse muhalefet tarafından kurtarılması konu edilmelidir.
ne zaman zora düşse muhalefet tarafından kurtarılması konu edilmelidir.
memur babam 1999 yılında ev sahibi olma umuduyla kooperatife girdi. kaç tane mütahit değişti bir süre sonra sayamadık. bunların çoğu ekseriyetle hacı hoca kılıklı ağzı dualı tiplerdi. gelen süründürdü giden süründürdü. biz de inat ettik, ödedik durduk yıllarca. nihayetinde bitti 20 yıl sonra tapusunu alabildik. rahmetli babam göremedi gerçi.
atatürk'ün diktatörlüğüne gelince;
cahil halkı allah, muhammet diyerek kandırıp, ülkeyi kooparatif inşaatı gibi piç edecek yobaz sürülerine mi bıraksaydı?
son 70 yıllık cumhuriyet tarihinde, çoğunlukla mütahit zihniyetli sağ iktidarların idare ettiği bir ülkede, hala iyi kötü yaşayabiliyorsak yatın kalkın o diktatöre dua edin.
edit: yuh lan. harekat sırasında bu başlığı hortlatmak kahpelikmiş. hasta mısınız arkadaş?
#96425359 harekat var diye ölek mi?
atatürk'ün diktatörlüğüne gelince;
cahil halkı allah, muhammet diyerek kandırıp, ülkeyi kooparatif inşaatı gibi piç edecek yobaz sürülerine mi bıraksaydı?
son 70 yıllık cumhuriyet tarihinde, çoğunlukla mütahit zihniyetli sağ iktidarların idare ettiği bir ülkede, hala iyi kötü yaşayabiliyorsak yatın kalkın o diktatöre dua edin.
edit: yuh lan. harekat sırasında bu başlığı hortlatmak kahpelikmiş. hasta mısınız arkadaş?
#96425359 harekat var diye ölek mi?
tabi ki apollon. bilinenin aksine ikamet yeri olimpos değil kandil dağıdır. mitolojiye göre, zeus'u kızdırdığı için sonsuza dek imralos adasına gönderilmiştir.