Sık geçen başlıklar

fransa'ya okumaya giden türk kızı isyan etti 1

ekşi'de gör
kıskançlıkta üstümüze yok vallahi. kendi yapamadığını yapana düşmanlıkta birinciyizdir sanırım. kız fransa'da okuyor ve yaşadığı olumsuzlukları anlattı diye orospu bile denmiş.

ulan kız oraya iltica etmemiş, okumaya gitmiş. kaldığı yurtta haşere muamelesi görmüş, bizim avrupa yalaması ekşiciler tarafından suçlu ilan edilmiş.

ayrıca kızın şikayetlerini yeni şafak kendi siyasi çıkarı için kullandıysa kızın ne suçu var? yandaş medya kullanır diye yaşadıklarını olumlayarak mi anlatsın aq?