uygulama ekşisözlük yönetiminin görünen yüzüdür. bir yazılımcı olarak söyleyebilirim ki tek kişi ile yazılan bir uygulamadan öte değildir. kesinlikle bir devops ekibi ile çıkarılan bir yazılım projesi değildir.
yani kısaca bu rezil yönetim türkiyenin en çok hit alan sitesinden kazandıkları paraları sadece cukkalıyor.
rezalet ötesi bir uygulama yazık ekşi sözlüğü yaratan yazarlara verdiğiniz değere hiç utanmanız yok.
edit:uygulamayı en son 2 sene önce günceleyecek kadar umursamıyorsunuz, gelmiş eksiklerin farkındayız diyorsunuz. illa yazarlar olarak sesimizi çıkarmamız lazım bir şeyleri iyi yapmanız için.
22.06.2020 · 2. sıra
gunisiginda asili duran toz zerresi
21.06.2020 00:30 ~ 01:02