(bkz: kıvrak)
her iki tarafı da eleştirdiğini iddia eder ama muhalefet tarafını aşağılayıcı ve dalga geçerek eleştirirken iktidar tarafını şaka yapar gibi yani böyle şeyler yanlış şeyler eminim erdoğan'ın bunlardan haberi yoktur şeklinde eleştirir.
bunları dile getirdiğin zaman da evet baronlar var deyip gevrek kahkasını atıp kıvırır.
27.04.2020 · 6. sıra
gunisiginda asili duran toz zerresi
26.04.2020 00:37