yaa sokacam emeğe saygınıza şimdi. sanki bana netflix bütçesi ile dizi çekiyorlar. ulan içeriği üreten bizleriz, sanki tüm entryleri tek tek kendileri üretiyor gibi tavırlara bürünmeyin.
sözcü gazetesinden hallice olmuş, kaldı ki onda içeriği adamların kendisi üretiyor.
heralde masrafları var bu adamların, tabii taş yemesinler de zaten hali hazırda kendi aldıkları reklam gelirleri var. bu abartı olmuş. haa madem böyle bokunu çıkardınız, o zaman reklam gelirlerinin bir kısmını kaliteli içerik üreten yazarlara pay edin youtuber mantığı gibi.
bu arada bu üyelik sistemlerinin de boku çıktı artık. bu yayını izlemek için katıla basın. reklamsız için şunu yapın. yok netflixi, yok amazon prime. 3 lira 5 lira derken bir tarafımıza fena kaçıyor.
24.09.2020 · 34. sıra
gunisiginda asili duran toz zerresi
23.09.2020 00:18 ~ 00:23