bizimki de maaş yatırmak için kredi çekiyor her ay amk..
Sık geçen başlıklar
rg7321 14
ekşi profilitürkiye standardına uygun bir araç olduğunu düşünmüyorum. sadece bu değil, elektrikli araç konseptinin.
ulan sen avrupalı amerikalı değilsin, müstakil evin, garajın yok, yarın bir depremde mezarın olacak apartman dairesinde yaşıyorsun, arabanı 8.kattan aşağı üçlü priz sallandırmak suretiyle mi şarj edeceksin gece?
sırf gösteriş olsun diye yapılmış işlerdendir, aldıktan sonra akibetini düşünen hiç yok.
ulan sen avrupalı amerikalı değilsin, müstakil evin, garajın yok, yarın bir depremde mezarın olacak apartman dairesinde yaşıyorsun, arabanı 8.kattan aşağı üçlü priz sallandırmak suretiyle mi şarj edeceksin gece?
sırf gösteriş olsun diye yapılmış işlerdendir, aldıktan sonra akibetini düşünen hiç yok.
bu görüntüler bir kaç yıl öncesine ait olup, gözlüklü olan şahıs o dönem çalıştığım firmaya depo rafı yapımı için 2-3 kişi ile beraber daha gider gelirdi, "bismillah bismillah" diye ortada gezerken kaç defa da bizim muhasebeci hatunun g.tüne bakarken yakalamıştım bu orospu çocuğunu. bu görüntüler 2018 aralık ayına falan ait olmalı çünkü kısa süre sonra işten çıkmıştım ve bu videoyu izleyip halen orada çalışan arkadaşlarla geyiğini yapmıştık. gültepe tarafında bir yerden geliyorlardı bize, boğaziçi sanırım.
ek: arkadaşlar hasta mısınız, özelden göt resmi istemeyin, evli barklı kadındı, ayrıca oradan ayrılalı 5 sene olacak neredeyse*
ek 2: bu huhucu yavşaklar ağzı kokan, dişi sinek görse ardından bakacak tipler, öyle düşünün. o yüzden bana güzelleme yapmaya çalışmayın yok özgürce iş yapmaya çalışıyor falan diye, aylarca her gün beraberdik bunlarla. ayrıca bunlar kim ki tebliğde bulunuyor aq, allah görse bunları yarattığına pişman olur.
edit: ufak yazım düzeltmeleri.
ek: arkadaşlar hasta mısınız, özelden göt resmi istemeyin, evli barklı kadındı, ayrıca oradan ayrılalı 5 sene olacak neredeyse*
ek 2: bu huhucu yavşaklar ağzı kokan, dişi sinek görse ardından bakacak tipler, öyle düşünün. o yüzden bana güzelleme yapmaya çalışmayın yok özgürce iş yapmaya çalışıyor falan diye, aylarca her gün beraberdik bunlarla. ayrıca bunlar kim ki tebliğde bulunuyor aq, allah görse bunları yarattığına pişman olur.
edit: ufak yazım düzeltmeleri.
maaş aldığınız x bankadan 24 aylık kredi çekmeye çalışınca %50 faiz oranı görüyorsam afedersiniz ama sokarım öyle indirime. ülkede sade işinde gücünde olan vatandaş hariç herkes zengin oldu aq.
ekleme: düşenin banka faizi olmadığını biliyorum bu arada.
ekleme: düşenin banka faizi olmadığını biliyorum bu arada.
akp nin eseridir. aksini iddia etmeye çalışanlar havagazıdır. yıllardır yürüyen düzene çomağı 45. boylam mı soktu, yoksa dış minnaklar mı?
akp yalayıcısı 55+ dayıların teyzelerin, siz bilmezsiniz yağ kuyrukları vardı deyişi aklıma geliyor. umarım bu sıralara da gitmek zorunda kalırsınız, temennim odur ki sefalet içinde ölür gidersiniz.
manyağın biri de yazmış yok muydu lan yalan mı diyor pahalı da olsa alabiliyorsun diyor, ulan mesele zaten pahalı olması hıyar ağası vasat herif! ulan boşu boşuna oksijen tüketiyor böyleleri kafayı yiyeceğim artık ya!
manyağın biri de yazmış yok muydu lan yalan mı diyor pahalı da olsa alabiliyorsun diyor, ulan mesele zaten pahalı olması hıyar ağası vasat herif! ulan boşu boşuna oksijen tüketiyor böyleleri kafayı yiyeceğim artık ya!
ilk seçimde bu kan emicilerden ve destekçilerinden kurtulmak.
akçomarları ortalarda göremediğim başlık.
neredesiniz orospu evlatları gelin de savunun reisinizi hadi bakalım.
neredesiniz orospu evlatları gelin de savunun reisinizi hadi bakalım.
aynı gün itibariyle izmire de gelmesi büyük tesadüftür, bir gecede tişörtsüz kaldık.
tası tarağı toplayıp marmara bölgesinin dışında bir yere taşınarak olası bir istanbul depreminde ölme riskinizi %99 oranında azaltabilirsiniz.
ekleme yapalım acımasız olmuş, yok ben bırakamam istanbula asla kata diyenler ise avrupa için tekirdağ kırklareli bölgelerine, anadolu için ise bolu sakarya zondulgak bölgelerine giden köy yollarına (evet kırsal köy yolları) yakın yerlere taşınmalılar, zira öyle bir deprem sonrası istanbulun tüm ana arterleri her yönden bloke olacak, yapılması gerekli en mantıklı şey deprem şoku biter bitmez elzem olan tası tarağı bir an önce toplayıp araba ile bu yollar aracılığı ile istanbulu ivedi terketmek.
ekleme yapalım acımasız olmuş, yok ben bırakamam istanbula asla kata diyenler ise avrupa için tekirdağ kırklareli bölgelerine, anadolu için ise bolu sakarya zondulgak bölgelerine giden köy yollarına (evet kırsal köy yolları) yakın yerlere taşınmalılar, zira öyle bir deprem sonrası istanbulun tüm ana arterleri her yönden bloke olacak, yapılması gerekli en mantıklı şey deprem şoku biter bitmez elzem olan tası tarağı bir an önce toplayıp araba ile bu yollar aracılığı ile istanbulu ivedi terketmek.
izmir için geçerli olmayan argüman. sıcaktan terle uyandım gece. gelir 1 2 haftaya oraya da merak etmeyin.
bir takım sikiklerin halen daha aksini savunduğu iğrenç uygulama.
bak çu an saat 07 58, izmirde işime doğru gidiyorum, her yer bildiğin karanlık. sen istemez misin kardeşim işine gücüne nispeten aydınlık havada gitmeyi, kendine daha hızlı gelmeyi? otobüste herkes uyuyor, serviste herkes uyuyor, neden, karanlık çünkü hava, vücut uyku modundan çıkamıyor , ama it oğlu ofiste yaktığı ışığı düşünüyor hala. her türlü yanacak o zaten, varsın akşam yansın.
bak çu an saat 07 58, izmirde işime doğru gidiyorum, her yer bildiğin karanlık. sen istemez misin kardeşim işine gücüne nispeten aydınlık havada gitmeyi, kendine daha hızlı gelmeyi? otobüste herkes uyuyor, serviste herkes uyuyor, neden, karanlık çünkü hava, vücut uyku modundan çıkamıyor , ama it oğlu ofiste yaktığı ışığı düşünüyor hala. her türlü yanacak o zaten, varsın akşam yansın.
an itibariyle 14-19 yaş arasında yer alan, rasyonel'in kelime anlamını bilmeyip cümle içinde kullanan, hayatı doruklarına kadar yaşadığını zannedip götündeki boku kurumamış efsanevi nesildir.
olm yazık lan o da ana baba çocuğu, o da insan, ayrımcılık yapmayalım onu da kucaklayalım.
şaka lan şaka, mehteran takımı komple götüne girsin.
şaka lan şaka, mehteran takımı komple götüne girsin.