Sık geçen başlıklar

fantom slx 10

ekşi profili
çok mantıklı hareket.

herifin ailesinde herkes 120 sene yaşıyor. birinci sıradaki prens charles bile sıra kendisine gelemeden ölüp gideceğini anladı, boşverdi kraliyet işlerini. beşinci, altıncı sıradaki prense sittin sene sıra gelmez zaten. boşuna kendini sıkıp ömrünü heba edeceğine hayatını yaşıyor çocuk.
(bkz: anaokulu öğretmeni)
(bkz: laura roslin)
(bkz: battlestar galactica)

ayrıca e-devlet şifresi ile siz de ülke protokol sıralamasında kaçıncı olduğunuzu öğrenebilirsiniz. mesela ben, en tepedeki 124.763 kişi ölürse direkt devlet başkanıyım.

edit: mesaj yağdıran dostlar, üzgünüm. ben caprica ve 12 koloninin protokol sıralamasından bahsetmiştim. şimdi caprica o kadar nuke yedikten sonra e-devlet filan kalmamıştır tahminimce. ama benim bildiğim cylonlar cylon ise, zamanında number six aracılığı ile herşeyin bir kopyasını almışlardır kesin. yok deseler de inanmayın, en azından bu ibnelerde nuke yemiş sistemden verileri kurtaracak bir teknoloji vardır. ne de olsa atom seviyesinde iş yapabiliyorlar. bir tanıdığınız varsa, ne bileyim final five'ın yeğeni, ya da centurion asker arkadaşınız filan, araya koyun deneyin derim.