Sık geçen başlıklar

mısır'da yapılan balkona sıfır köprü 2

ekşi'de gör
bir şeyin estetiğini umursamazsınız,
mülki haklarına saygısızlığı umursamazsınız,
parayı da umursamazsınız,
harcanan zamanı da umursamazsınız,
boşa giden enerjiyi de umursamazsınız,

hepsini anladık ama tüm bunların sonunda işlevsiz bir şey yapmak tam bir süzmelik.
yapılan köprüye bakıyorum ... zemindeki alanı,tüm canlılığı ve hareketi öldürüp, o kadar kat sayısını çöpe atıp köprü altını tam bir mağaraya çeviriyor. yani ne trafik azaltma ne yaşam alanı açma ne de bir mantık var. enterasan. sanki cankilere yer yapıyorlar gibi