Sık geçen başlıklar

tavlada iki 14

ekşi profili
(bkz: boykot)

edit: bu yapilan isbirlikciliktir. suc isleyen pakistanlilara oturma izni cikartan avukattan farki yoktur.

edit 2: ingilizce ve rusça için de boykot. (bkz: antalya'nın rus ve ukraynalı işgaline uğraması)
su anda ruslar "turist" olarak gelip ulkeye yayiliyor. bunlar hangi izine dayanarak, neye guvenerek ev kiralayip yasamaya basliyorlar? hadi ukraynalilar savastan kaciyor diyelim, ki onlar da oncelikle oturma izni almali. ruslar neye dayanarak yerlesiyor ya? her seyi gectim, bu ulkenin insanlari ruslarin sisirdigi kiralari odemek zorunda mi?
hayattaki en buyuk basarisi token oldugunu ogrenmek olan insanlari turetmistir.

anasina bacisina sovsen boyle anirmaz.

edit: ozelden mesaj atip telefon numarasi istiyor bi de. delikanli olarak numarami vermem gerekiyormus. bu tipler neden kendi numaralarini vermez de israrla horozlandiklari insanin numarasini isteyip dururlar hic anlamamisimdir.

edit2: nick altima dosenir, entrylerimi didikler, ozelden yazar ama halen cikartip kendi telefonunu vermez. eskiden olsa numunelik bir tur derdim ama ulkemizde dag tas bu tiplerden doldu. evet cicim, sen delikanlisin ben asalak. delikanlim benim, keten delikanlim....

edit3: telefonumu hic istemedin istersen vereyim dedi. "ver" dedim; is adresini verdi. is adresi olarak verdigi de bir hastane ismi. halen yan ciziyor delikanlim. pamuk delikanlim....

edit4: is adresi olarak hastane ismi vermesinin sebebi orada calismasiymis. vallahi ben bunu dusunememistim, tisikkirler captain obvious. sanirim koskoca devlet hastanesinde tokeeeen tokeeeen tokeeeeen diye bagirarak bulmami bekliyor kendisini.

edit5: simdi mesaj atti, hatami duzeltti. "tooooken. tooooooo-ken." diye bagirmam gerekiyormus
donemin basbakanina sormuslar; dusurun talimatini kendisi vermis.
http://www.karar.com/…n-talimatini-ben-verdim-56155

donemin cumhurbaskani da; net konusup "yine vururuz" demis.
http://www.yenisafak.com/…ustu-yine-vururuz-2348266

emiri yerine getirmeseler bu pilotlar o gun tutuklanacaklardi. emiri yerine getirdikleri icin bugun tutuklandilar.

ne olunca tutuklanilmiyor; bilen birisi anlatsin.

edit: darbeden dolayi olduysa ok ama bir suru habere baktim darbeden dolayi tutuklandilarini yazan yok.
http://www.sabah.com.tr/…usuren-pilotlar-tutuklandi
herif adam oldurup kacmis, gunler gecmis teslim olmamis; halen empati yapin diyen okuzler var. sizin empatinizi insaniyetinizi esekler siksin.

normalde daha agir kufrederdim ama akli selim yazayim: hadi diyelim ki olay gercekten kaza, cocuk da ne yapacagini bilemeden korktu kacti; saklanmaya devam etmesi nedir? ailesinin saklamaya devam etmesi nedir?