(bkz: boykot)
edit: bu yapilan isbirlikciliktir. suc isleyen pakistanlilara oturma izni cikartan avukattan farki yoktur.
edit 2: ingilizce ve rusça için de boykot. (bkz: antalya'nın rus ve ukraynalı işgaline uğraması)
su anda ruslar "turist" olarak gelip ulkeye yayiliyor. bunlar hangi izine dayanarak, neye guvenerek ev kiralayip yasamaya basliyorlar? hadi ukraynalilar savastan kaciyor diyelim, ki onlar da oncelikle oturma izni almali. ruslar neye dayanarak yerlesiyor ya? her seyi gectim, bu ulkenin insanlari ruslarin sisirdigi kiralari odemek zorunda mi?
16.04.2022 · 2. sıra
tavlada iki
15.04.2022 00:39 ~ 22:33