hayattaki en buyuk basarisi token oldugunu ogrenmek olan insanlari turetmistir.
anasina bacisina sovsen boyle anirmaz.
edit: ozelden mesaj atip telefon numarasi istiyor bi de. delikanli olarak numarami vermem gerekiyormus. bu tipler neden kendi numaralarini vermez de israrla horozlandiklari insanin numarasini isteyip dururlar hic anlamamisimdir.
edit2: nick altima dosenir, entrylerimi didikler, ozelden yazar ama halen cikartip kendi telefonunu vermez. eskiden olsa numunelik bir tur derdim ama ulkemizde dag tas bu tiplerden doldu. evet cicim, sen delikanlisin ben asalak. delikanlim benim, keten delikanlim....
edit3: telefonumu hic istemedin istersen vereyim dedi. "ver" dedim; is adresini verdi. is adresi olarak verdigi de bir hastane ismi. halen yan ciziyor delikanlim. pamuk delikanlim....
edit4: is adresi olarak hastane ismi vermesinin sebebi orada calismasiymis. vallahi ben bunu dusunememistim, tisikkirler captain obvious. sanirim koskoca devlet hastanesinde tokeeeen tokeeeen tokeeeeen diye bagirarak bulmami bekliyor kendisini.
edit5: simdi mesaj atti, hatami duzeltti. "tooooken. tooooooo-ken." diye bagirmam gerekiyormus
19.01.2018 · 24. sıra
tavlada iki
18.01.2018 10:24 ~ 15:24