Sık geçen başlıklar

diğer şehirlerde oturanların istanbul'u kıskanması 1

ekşi'de gör
sizi gerçekten çok kıskanıyoruz. hele özellikle metrobüs durağında, 500 kişi birden metrobüse hücum etmenizi, taksiye el kaldırıp da uzun süre binememenizi, trafikte saatlerce kalıp da bunun normal bir durum olduğunu zannetmenizi...daha sayayım mı?