Sık geçen başlıklar

sampmta 9

ekşi profili
abdullah avcı ve emre'nin gidişi, okan buruk'un gelişiyle kesinlikle daha sempatik hale gelen ve avrupa liginde roma ve gladbach'lı gruptan lider çıkan başakşehir'in uel son 32 maçı.
bol şans kendilerine.

başlama saati 20:55, yayın bein sports.
taze taze 00:00 entrysi geldi, amaç bilgi vermek.*

avrupa kupalarında ikinci hafta itibariyle;

belçika; 2 ucl, 2 uel
ucl; club brugge ve genk berabere kaldı.
uel; standard liege kaybetti, gent berabere
toplam; 0g 3b 1m

hollanda; 1 ucl, 3 uel
ucl; ajax kazandı.
uel; psv kazandı, alkmaar berabere , feyenoord kazandı.
toplam; 3g 1b 0m

ukrayna; 1 ucl, 2 uel
ucl; shaktar yendi.
uel; kiev berabere, oleksandriya berabere.
toplam; 1g 2b 0m

avusturya; 1 ucl, 2 uel.
ucl; salzburg yenildi.
uel; lask linz yenildi ve wolfsberger berabere.
toplam; 0g 1b 2m.

türkiye; 1 ucl, 3 uel.
ucl; galatasaray psg'ye yenildi.
uel; beşiktaş yenildi, başakşehir berabere ve trabzonspor berabere
toplam 0g 2b 2m.

2. hafta ülke puanına katkı; hollanda +1,4 puan, belçika; +0,6 puan, avusturya; +0,2 puan, türkiye; +0,4 puan, ukrayna; +0,8 puan

ilk haftadaki gibi gene kötü bir performans ama en azından 0,2 puan fark attık avusturya'ya ama ukrayna'ya 0,4 puan geçildik.
hollanda'ya diyecek bir şey yok, çılgın atıyorlar.

beşiktaş ve başakşehir son dakikalarda yemeseydi 0,8 puan yazacaktık.
ilk hafta; (#95624575).
kura sonucu;
a grubu: sevilla, apoel, karabağ, dudelange.
b grubu: dinamo kiev, kopenhag, malmö, lugano
c grubu: basel, krasnodar, getafe, trabzonspor.
d grubu: sporting lizbon, psv, rosenborg, lask linz.
e grubu: lazio, celtic, rennes, cluj.
f grubu: arsenal, frankfurt, standard liege, guimares.
g grubu: porto, young boys, feyenoord, rangers.
h grubu: cska moskova, ludogorets, espanyol, ferencvaros.
ı grubu: wolfsburg, gent, saint etienne, oleksandriya.
j grubu: roma, gladbach, başakşehir, wolfsberger.
k grubu: beşiktaş, braga, wolverhampton, slovan bratislava.
l grubu: manchester united, astana, partizan, az alkmaar.
açık ve net 2009'daki hamburg mağlubiyeti.
camia olarak taraftar olarak inanmışız, hatta ligde de iyi gidiyoruz o sezon, lider olmasak da yarışın içindeyiz.
önceki turda bordeaux'a karşı efsane bir maç.
bu maçta da baros ile 2'yi bulmuşuz ama tıpkı bordeaux maçındaki gibi 2 dakikada 2 gol yedik 2-2 oldu.
dedik 3'ü atarız turlarız gene ama papaz her gün pilav yemiyormuş.
olic bitirmişti umutlarımızı.
zaten bu maç sonrası ligde de dağılmıştı takım sezon bitmişti.
edit: tanimadin mi ben'in anektodu; bu maç skordan bağımsız olarak şanssızlık yüzünden elendiğimiz için çok üzmüştü. meira'yı satmıştık ve elimizdeki stoperler de sakatlandığı için kewell stoper oynamak zorunda kalmıştı. bu şanssızlıklar yüzünden elenmek daha da koymuştu.
edit 2: fanniversary'nin anektodu; semih kaya baya gençti o zamanlar ve oynatılabilecekken kewell 2 hafta boyunca hazırlanıp stoper oynamıştı.
getirin ...'yı messi şov yapacak dene dene şov yapmadığı takım kalmamış topçu.
lan sanki bu adam bu oyununu sadece levante'ye, leganes'e falan yapıyor.
real, bayern, manu, city, chelsea, juventus...
daha uzar liste.
hater olmak ne sıkıntılı bir ruh hali cidden.
not: ronaldo'ya da bayılan bir futbolsever.