Sık geçen başlıklar

galatasaray'ın en hüzünlü mağlubiyeti 1

ekşi'de gör
açık ve net 2009'daki hamburg mağlubiyeti.
camia olarak taraftar olarak inanmışız, hatta ligde de iyi gidiyoruz o sezon, lider olmasak da yarışın içindeyiz.
önceki turda bordeaux'a karşı efsane bir maç.
bu maçta da baros ile 2'yi bulmuşuz ama tıpkı bordeaux maçındaki gibi 2 dakikada 2 gol yedik 2-2 oldu.
dedik 3'ü atarız turlarız gene ama papaz her gün pilav yemiyormuş.
olic bitirmişti umutlarımızı.
zaten bu maç sonrası ligde de dağılmıştı takım sezon bitmişti.
edit: tanimadin mi ben'in anektodu; bu maç skordan bağımsız olarak şanssızlık yüzünden elendiğimiz için çok üzmüştü. meira'yı satmıştık ve elimizdeki stoperler de sakatlandığı için kewell stoper oynamak zorunda kalmıştı. bu şanssızlıklar yüzünden elenmek daha da koymuştu.
edit 2: fanniversary'nin anektodu; semih kaya baya gençti o zamanlar ve oynatılabilecekken kewell 2 hafta boyunca hazırlanıp stoper oynamıştı.