mevzu 3 tl değil prensip meselesidir. en azından benim için böyle olurdu.
durup dururken birine " kendin hatan olmayan bir sebepten oturu 3 tl vermek zorundasın sen" diyorsanız sadece orta dogu'da yaşamıyorsunuz bu coğrafyayı yaşam biçimi haline getirmişsiniz demektir.
09.04.2021 · 14. sıra
songoku89
08.04.2021 18:55