Sık geçen başlıklar

zuleyman 7

ekşi profili
midtsjo'den hiçbir farkı olmayan topçu. aynı takıma onu koy onada hayran olursun keske gelse dersin ama şimdi o adami göndermeye çalışıyorsun

bu adamın yada adamların iyi gözükmesinin tek nedeni gs'nin 2 maçta da orta saha diye bir şey olmamasından kaynaklı. adamlar hiçbir direniş ile karşılamadı 2 maç boyunca haliyle sana süper oyuncu geldi. geçen maçta bizi zorlayan helsinki ertesi turda tek maçta 4 yedi mesela.
"üstten bakan, kendinde hiç hata görmeyen, başarısızlığı sahiplenmeyen, hayali düşmanlar arayan bir bakış… "

şu yazıyı görünce sağlam kahkaha attığım açıklama. bunu aziz yıldırım diyor, tekrar yazıyorum aziz yıldırım diyor.*
geçen sezonda fb'nin içerde açılış maçını yönetip fb'ye 3 penaltı veren hakem. ne tesadüf bu sezonda açılışı fb maçı ile yapıyor ve 2 penaltı veriyor. ne desek boş arkadaş.