Sık geçen başlıklar

emil breivik 1

ekşi'de gör
midtsjo'den hiçbir farkı olmayan topçu. aynı takıma onu koy onada hayran olursun keske gelse dersin ama şimdi o adami göndermeye çalışıyorsun

bu adamın yada adamların iyi gözükmesinin tek nedeni gs'nin 2 maçta da orta saha diye bir şey olmamasından kaynaklı. adamlar hiçbir direniş ile karşılamadı 2 maç boyunca haliyle sana süper oyuncu geldi. geçen maçta bizi zorlayan helsinki ertesi turda tek maçta 4 yedi mesela.