"üstten bakan, kendinde hiç hata görmeyen, başarısızlığı sahiplenmeyen, hayali düşmanlar arayan bir bakış… "
şu yazıyı görünce sağlam kahkaha attığım açıklama. bunu aziz yıldırım diyor, tekrar yazıyorum aziz yıldırım diyor.*
17.06.2023 · 32. sıra
zuleyman
16.06.2023 13:40