memintolar da tombiktoymuş esprisi zaten yapılmış ben gidiyom.
şaka bir tarafa, elbette o dekolte oraya bilinçli kondu. bunda şaşılacak bir şey yok. asıl şaşılacak şey bunu inkar edenlerin veya sanki ilk defa bir reklamda dekolte araç olarak kullanılmış gibi davrananların olması.
17.09.2019 · 47. sıra
yeni bela husnu
16.09.2019 12:15 ~ 12:18