mhp ve ülkü ocağı geçmişi olup mevcut cenazeye sahip çıkmayan büyük yöneticileri ‘eleştirme’yi dahi başaramayan 40lı yaşlardaki eski ‘reis’ler twitirda sohbet odası açıyorlar ne oluyor nedir nasıl oldu vs tartışıyorlar fakat hala anlayamıyorlar. olayı çözüp ruhen rahatlamak istiyorlar fakat çözemiyorlar, aynı şey gibi, yıllardır mhpye ve ülkücülere, milliyetçiliğe, türkçülüğe sövenlerin sizleri insan yerine koymayanların nasıl oldu da stepne partisi haline geldiklerini anlayamadıkları gibi.
aslında mevzu oldukça basit kardeşlerim. sinan ateş akıllı, ilerici, atatürkçü, özgürlükçü idealist bir ülkücüymüş. ülkü ocaklarına girme amacı nedir tam bilemem ama belki daha idealist ve boyunduruk altına girmekten imtina eden bir ülkücü taban elde edebilme ihtimalini artırmak ve atatürkçülüğü ve türkçülüğü mevcut baskın arapçılığa tercih edebilecek bir taban yetiştirmektir diye tahmin ediyorum. zaten ülkücü tabanın kalemden çok silah tutmasının önüne geçmek isteyen herkes bir şekilde alaşağı edileceğini tahmin eder. onun da ülkücü liderlerle arası da muhtemelen yavuz bahadiroglu isimli arapçıyla yaptığı münakaşa sonrası ülkü ocağı başkanlığından kovulmasıyla açılmıştır. atatürkü ve ideallerini gömmek isteyen arapçı dincilere başkaldırmak benim de dahil olduğum türkçü grubun rutin ritüelidir, ibadetidir. (allaha şükürler olsun!) sinan ateş de öyle yapınca stepne particilik zihniyeti onu kovmuş ve üstüne üstlük muhtelif merkezlerden karalama çalışmaları yapmıştır. (koltuk sevdası böyledir, tabanı uyandıran aykırılar ipe dizilir.) fakat bu sahteciliği bilen akıllı sinan bey akademisyenliği sayesinde kinseye avuç açma ihtiyacı duymamıştır. doğrucu ahmet gibi fikrini hürriyetle söylemeye devam edebilmiştir. daha kısık seslerle ve daha arka sahnelerde…
velhasıl kelam, geldiğimiz noktada kim nasıl kimin emriyle sorularına cevap bulunamayan bir cinayetle iki çocuk babasız bir eş dul kalmıştır. milliyetçi kale olarak kendini adlandıran parti ve partililer basit bir başsağlığı duyurusu yapamamaktadır. ne olduğu nasıl olduğu neden olduğu mühim değil, sana emek harcayan bir insan katledildiğinde ona sahip çıkamıyorsan çok önemli sorulara muhattap olmak zorundasın. akıl bunu gerektirir. şükür aklımız yerinde. aklını kiraya veren sözde milliyetçiler aynaya baksınlar ve saatlerce sinan ateşin yerine kendilerini koysunlar bakalım ne düşünecekler? aidiyet duygunuz nasıl kalıyor sizde, saf mısınız akılsız mısınız?
şu saatten sonra mhpdir ülkü ocaklarıdır ve mevcut bilimum yöneticisidir, gözümde sinan ateşin tırnağı etmez. ak kurtlara boğdurulan bozkurtlar bu davaya şekil verecek insanlar idiler. hepsi tasfiye edildi. doğru duramadınız.
03.01.2023 · 21. sıra
adamolanbidinler
02.01.2023 00:00