diyanet'i tebrik ettim.
islam'a gerçekçi bir bakış açısıyla yaklaşmış.
ateizm derneği olsa bu kadar cesur anlatamazdı.
ayrıca kıyafetlerden anladığım osmanlı dönemin satın alınan bir köle çocuğu resim etmişler.
bu diyanet için fevkalede bir duruş.
ecdad ecdad diye bağırıyorlar ama osmanlıya objektif bir bakış açısı ile bakmışlar.
14.06.2021 · 38. sıra
nesedenyana
13.06.2021 12:10