Sık geçen başlıklar

5 ocak 2022 bilim kurulu kararları 1

ekşi'de gör
benim 20. günüm ve testim anca negatif çıktı.

edit: az önce testim negatif çıktı.

süreci özetliyeyim; 15. günde gerek yok denmesine rağmen test verdim. gece numune yetersiz tekrar numune gönderin şeklinde bir sonuç çıktı. bu sırada ben iyileştiğimi düşünerek izolasyondan çıktım. ertesi gün tekrar test verdim ve sonuç pozitif çıktı.
20. günde az önce test negatife döndü. lakin aynı anda annem de test oldu ve şimdi o pozitif. demek ki 14. günden sonra da bulaşma oluyor.

edit: tüm dünyada uygulama bu yönde sanırım. tabiki kişiye göre izolasyon süresi belirleyemezler. optimum süre bu olsa gerek. keşke izolasyon sonunda test zorunlu olsa. en azından pozitif olanlara ek izolasyon uygulanabilir.