çoban salata için , sumaktır.
Sık geçen başlıklar
kahrolsunbagziseyler 9
ekşi profili(bkz: türkçe mantıklı bir dildir)
türkçe , belli bir matematiği ve mantığı olan bir dildir.
bu da kesinlikle bir avantajdır.
diğer çoğu dilin “karmaşıklığı” , gelişmiş olmasından değil, çoğunun yapısının, bir mantığa oturtulmamış olmasındandır.
mesela, eşyalara bile dişi/eril ön ek getirmenin mantığı pek yoktur, hangi eşyaya hangi ön ek geleceğini tahmin etmek de kolay değil ve gereksiz bir eylem.
aynı şekilde fiil türetilme konusunda , fiillerin 2. ve 3. halleri , ilk hallerine bakınca bir mantık içermez.
bu karmaşıklık , “komplike” olmak demek değildir.
türkçede her kuralın bir mantığı vardır.
gerçekten de matematik gibi, tadından yenmez bir dildir türkçe . kıymetini bilelim
edit: anlatmak istediğimi biraz açtım.
türkçe , belli bir matematiği ve mantığı olan bir dildir.
bu da kesinlikle bir avantajdır.
diğer çoğu dilin “karmaşıklığı” , gelişmiş olmasından değil, çoğunun yapısının, bir mantığa oturtulmamış olmasındandır.
mesela, eşyalara bile dişi/eril ön ek getirmenin mantığı pek yoktur, hangi eşyaya hangi ön ek geleceğini tahmin etmek de kolay değil ve gereksiz bir eylem.
aynı şekilde fiil türetilme konusunda , fiillerin 2. ve 3. halleri , ilk hallerine bakınca bir mantık içermez.
bu karmaşıklık , “komplike” olmak demek değildir.
türkçede her kuralın bir mantığı vardır.
gerçekten de matematik gibi, tadından yenmez bir dildir türkçe . kıymetini bilelim
edit: anlatmak istediğimi biraz açtım.
ankara- eskişehir uzak mı amk ?
beylikdüzü’nde oturup, pendik’te sevgilisi olan ne yapsın ? asdfhdj
beylikdüzü’nde oturup, pendik’te sevgilisi olan ne yapsın ? asdfhdj
ingilizce bilmeyen doktor azdır zaten.
bu adamlar ya fen ya da anadolu lisesi mezunu sonuçta.
hatırlatalım , almanya ve hollanda'da dil kursları türk mühendis dolu. kanada, amerika, ingiltere'de zaten dil sorunu yok.
hem öğrenir bu insanlar koçum , sen merak etme.
ek: fen lisesinde ingilizce öğretilmez diyen meslek liseli ergenler, siz kalın la. sizi kimse almaz zaten, asdf
bu adamlar ya fen ya da anadolu lisesi mezunu sonuçta.
hatırlatalım , almanya ve hollanda'da dil kursları türk mühendis dolu. kanada, amerika, ingiltere'de zaten dil sorunu yok.
hem öğrenir bu insanlar koçum , sen merak etme.
ek: fen lisesinde ingilizce öğretilmez diyen meslek liseli ergenler, siz kalın la. sizi kimse almaz zaten, asdf
(bkz: bir de)
(bkz: ikisinden de)
ya arkadaş görmezden geleyim diyorum, ama olmuyor.
hem başlık hem entry böyle olunca, anlıyoruz ki ekşici arkadaş yazmayı bilmiyor.
(bkz: ikisinden de)
ya arkadaş görmezden geleyim diyorum, ama olmuyor.
hem başlık hem entry böyle olunca, anlıyoruz ki ekşici arkadaş yazmayı bilmiyor.
canımı sıkan reklam .
çünkü, türkiye'den siktir olup gittiğime sadece böyle zamanlarda üzülüyorum .
ülkem için yeterince çalışmamışım, çabalamamışım gibi geliyor. halbuki çalıştım, hem de ülkemizin ve benim gurur duyduğumuz işlerde, projelerde.
ama ne zaman ata'mın bir fotoğrafını görsem;
sanki bana bakıyor ve benimle hiç gurur duymuyor gibi geliyor.
çünkü, türkiye'den siktir olup gittiğime sadece böyle zamanlarda üzülüyorum .
ülkem için yeterince çalışmamışım, çabalamamışım gibi geliyor. halbuki çalıştım, hem de ülkemizin ve benim gurur duyduğumuz işlerde, projelerde.
ama ne zaman ata'mın bir fotoğrafını görsem;
sanki bana bakıyor ve benimle hiç gurur duymuyor gibi geliyor.
sen 16 yıldır çalış, daha önce uyarı cezası dahi almamış bir çalışan ol, içine iğne -iplik koymak için aldığın boş çikolata kutusu yüzünden hem kovul hem de tazminatından ol.
bağzıları da daha önce adam yaralasın, kavgaya karışsın, cinayet gibi bir kazada polis öldürsün serbest kalsın.
biz de buna adalet diyelim.
ekleme : dolu , yarı dolu , içinde azıcık var vs vs. cezası bu mu ??
bağzıları da daha önce adam yaralasın, kavgaya karışsın, cinayet gibi bir kazada polis öldürsün serbest kalsın.
biz de buna adalet diyelim.
ekleme : dolu , yarı dolu , içinde azıcık var vs vs. cezası bu mu ??
türkiye ekşi sözlükte , müge anlı'da adalet arıyor!
böyle mi olmalıydı ?
adalet... herkes için , hemen.
böyle mi olmalıydı ?
adalet... herkes için , hemen.
hatay 'da şu anda hastanelerin kadın doğum bölümleri suriyelilere çalışıyor. nasıl bir hızla çoğaldıklarına inanamazsınız.sayıları 20 seneye türkleri geçer.
nah alırsınız diyoruz da kendi ellerimizle şehirlerimizin nüfus yapılarını bozuyoruz.
şimdi daha çok söyleyecek şey var da hepsi söylenemiyor işte.
elbette hatay'ı anavatandan kimse koparamaz, ancak bu ıslak rüyalara fırsat verenler utansın.
(bkz: 40 asırlık türk yurdu)
eklemeye de büdüt: mesajlarda, "ezber yapmayın ilkokul 4 bilgisiyle, antakya 'da sorun bakalım halkın anavatanı neresi ?" demiş , çok bilmiş ama götünden haberi olmayanlar . doğma büyüme antakyalıyım, türk'üm , anavatanım da türkiye, 40 asırlık türk yurdu anavatanını size soracak değil!!!!
aldığım mesajlardan anladığım, şu ortamdaki insanlar bile cahil ve üstüne üstlük çok bilmiş.
eklemeler: bağzı entry'lerden bir kere daha anlıyoruz ki, hatay halkı , bu ülkedeki çoğu insanın anlayabileceği medeniyet seviyesinin çok üstünde.
öncelikle şunu söyleyelim , kendi isteğiyle anavatana katılmış olan hatay'da suriye'nin ıslak rüyalarına sevinecek kimse yok!!
hatay'da nusayrisi, sunnisi vs hepsi bir ve birbirlerini ayırmazlar.
hatay'da sunni bir türk'ün en yakın arkadaşı bir arap alevisi , bir musevi veya hristiyan vatandaşımız olabilir .
kendi cahilliklerinizi bu halka yüklemeyin.
ve olmaz ama , ters bir durum olursa merak etmeyin, önce hatay halkı şehrini anavatandan ayırmamak için canını verir.
nah alırsınız diyoruz da kendi ellerimizle şehirlerimizin nüfus yapılarını bozuyoruz.
şimdi daha çok söyleyecek şey var da hepsi söylenemiyor işte.
elbette hatay'ı anavatandan kimse koparamaz, ancak bu ıslak rüyalara fırsat verenler utansın.
(bkz: 40 asırlık türk yurdu)
eklemeye de büdüt: mesajlarda, "ezber yapmayın ilkokul 4 bilgisiyle, antakya 'da sorun bakalım halkın anavatanı neresi ?" demiş , çok bilmiş ama götünden haberi olmayanlar . doğma büyüme antakyalıyım, türk'üm , anavatanım da türkiye, 40 asırlık türk yurdu anavatanını size soracak değil!!!!
aldığım mesajlardan anladığım, şu ortamdaki insanlar bile cahil ve üstüne üstlük çok bilmiş.
eklemeler: bağzı entry'lerden bir kere daha anlıyoruz ki, hatay halkı , bu ülkedeki çoğu insanın anlayabileceği medeniyet seviyesinin çok üstünde.
öncelikle şunu söyleyelim , kendi isteğiyle anavatana katılmış olan hatay'da suriye'nin ıslak rüyalarına sevinecek kimse yok!!
hatay'da nusayrisi, sunnisi vs hepsi bir ve birbirlerini ayırmazlar.
hatay'da sunni bir türk'ün en yakın arkadaşı bir arap alevisi , bir musevi veya hristiyan vatandaşımız olabilir .
kendi cahilliklerinizi bu halka yüklemeyin.
ve olmaz ama , ters bir durum olursa merak etmeyin, önce hatay halkı şehrini anavatandan ayırmamak için canını verir.