canımı sıkan reklam .
çünkü, türkiye'den siktir olup gittiğime sadece böyle zamanlarda üzülüyorum .
ülkem için yeterince çalışmamışım, çabalamamışım gibi geliyor. halbuki çalıştım, hem de ülkemizin ve benim gurur duyduğumuz işlerde, projelerde.
ama ne zaman ata'mın bir fotoğrafını görsem;
sanki bana bakıyor ve benimle hiç gurur duymuyor gibi geliyor.
24.03.2019 · 3. sıra
kahrolsunbagziseyler
23.03.2019 00:01