pitbull'lar ama bebeklerle oynuyooor çok tatlıııı diyen a....ları şaşırtmış olaydır...
Sık geçen başlıklar
the master of apprentices 16
ekşi profiliwinston soft 5 tl idi. hiç unutmam 6 tl olduğu zaman bırakacağız demiştik. nah bıraktık.
anasını avradını sikeyim!
anasını avradını sikeyim!
anasının amı varyantı çıkmadan rahat etmeyecek virüsün yeni varyantı.
30 yaşında enstrüman çalmaya başlarsanız, 40 yaşında 10 senedir o enstrümanı çalmakta olacaksınız. ama başlamazsanız asla olmayacaksınız bir de böyle düşünün...
müzik bir tutkudur, müzisyen olmak da öyle.
müzik bir tutkudur, müzisyen olmak da öyle.
si - zed - en
sieyzen ne amk?
ingiliz alfabesini kodlamayı bilmeyen yazarın açtığı başlık.
sieyzen ne amk?
ingiliz alfabesini kodlamayı bilmeyen yazarın açtığı başlık.
ahmet hakan'dan sonrasını okumadım...
blup blup
şimdi çok güzel küfrederdim de terbiyem müsaade etmiyor...
ulan deyyus. bir haftadır anksiyete ataklarından kalp krizi geçirmek üzereyim , ardı arkası kesilmeyen depremler nedeniyle!
nedeni de ne biliyor musun? bundan 20 sene önce 7 saat enkazda kalmam, yanımda kuzenimi kaybetmem!
herkesi almayın lan şu sözlüge...!
edit: gelen geçmiş olsun dilekleriniz için çok teşekkürler. bir sözlük yazarı da ispatla demiş, ulan neyini ispatlayım... 17 ağustos depreminde 7 saat enkazda kaldım zor kurtardım canımı, eskişehir de 15 gün tedavi gördüm. doktor raporunu tutacak saklayacak durum mu vardı. kepçe kepçe insan cesedi çıkarıyorlardı. ne anlatıyorsun güzel kardeşim? bu konuda şaka yapılmaz.
ispat: (bkz: #88559131)
ulan deyyus. bir haftadır anksiyete ataklarından kalp krizi geçirmek üzereyim , ardı arkası kesilmeyen depremler nedeniyle!
nedeni de ne biliyor musun? bundan 20 sene önce 7 saat enkazda kalmam, yanımda kuzenimi kaybetmem!
herkesi almayın lan şu sözlüge...!
edit: gelen geçmiş olsun dilekleriniz için çok teşekkürler. bir sözlük yazarı da ispatla demiş, ulan neyini ispatlayım... 17 ağustos depreminde 7 saat enkazda kaldım zor kurtardım canımı, eskişehir de 15 gün tedavi gördüm. doktor raporunu tutacak saklayacak durum mu vardı. kepçe kepçe insan cesedi çıkarıyorlardı. ne anlatıyorsun güzel kardeşim? bu konuda şaka yapılmaz.
ispat: (bkz: #88559131)
off arkadaşım off...
(bkz: sarah jessica parker'ın demirtaş okuması)
(bkz: s. jessica parker'ın selahattin demirtaş okuması)
sözlüğü okumak için değil, yazmak için kullanıyorsunuz, bundan artık eminim!
(bkz: sarah jessica parker'ın demirtaş okuması)
(bkz: s. jessica parker'ın selahattin demirtaş okuması)
sözlüğü okumak için değil, yazmak için kullanıyorsunuz, bundan artık eminim!
(bkz: yapacağın ironiyi sikeyim)
yine ekşi sözlük her boku ben bilirim, bi siki beğenmem timi görev başına gelmiş.
aga adam hobi diyor zaten ; ben müzisyenim diye bir iddiası da yok. yaptığı aranjelerin kötü olduğunu (ki kime göre, neye göre kötü tartışılır) kendi de kabul ediyor.
bu adamın borusan filarmoni orkestrasına şeflik yaptığını hatırlatırım.
bir şarkı çalamıyor demiş klavyelerle; adam senin benim gibi cover çalmaya kasıp youtube da video mu paylaşacak amk?!
aga adam hobi diyor zaten ; ben müzisyenim diye bir iddiası da yok. yaptığı aranjelerin kötü olduğunu (ki kime göre, neye göre kötü tartışılır) kendi de kabul ediyor.
bu adamın borusan filarmoni orkestrasına şeflik yaptığını hatırlatırım.
bir şarkı çalamıyor demiş klavyelerle; adam senin benim gibi cover çalmaya kasıp youtube da video mu paylaşacak amk?!
(bkz: dayak nedir neden atılır)
kimse kimsenin herşeyi olamaz-mış...
bence mükemmeldir.
bence mükemmeldir.
do you copy ? aslında anladın mı tekrarlayabilir misiniz demektir. genelde telsiz görüşmelerinde kullanılılır.
cevap olarak ; roger that denebilir...
mal gibi her şeye başlık açmayın amk.
cevap olarak ; roger that denebilir...
mal gibi her şeye başlık açmayın amk.