Sık geçen başlıklar

hatırlanan en eski sigara fiyatı 1

ekşi'de gör
winston soft 5 tl idi. hiç unutmam 6 tl olduğu zaman bırakacağız demiştik. nah bıraktık.

anasını avradını sikeyim!