yine ekşi sözlük her boku ben bilirim, bi siki beğenmem timi görev başına gelmiş.
aga adam hobi diyor zaten ; ben müzisyenim diye bir iddiası da yok. yaptığı aranjelerin kötü olduğunu (ki kime göre, neye göre kötü tartışılır) kendi de kabul ediyor.
bu adamın borusan filarmoni orkestrasına şeflik yaptığını hatırlatırım.
bir şarkı çalamıyor demiş klavyelerle; adam senin benim gibi cover çalmaya kasıp youtube da video mu paylaşacak amk?!
02.12.2018 · 40. sıra
the master of apprentices
01.12.2018 09:46 ~ 09:56