Sık geçen başlıklar

türkiye'de internetin ilk yılları 2

ekşi'de gör
windows xp'li yıllar degildir.

internete dial-up ile bağlandığınız, 146 denen nanenin nice ocaklara incir ağacı diktiği, arkadasinizla online bisey oynamak icin sirayla birbirinizi aramaniz gereken, oyuna girmeden once ise evde "telefonu acmayinnn" diye bagirdiginiz, tek bir tane mp3 indirmek için 1 gün beklediğiniz, film indirmenin ise fanteziden ibaret olduğu, mirc'te canlı maç anlatan kanalları takip ettiğiniz, herkesin sikindirik bir web sayfası yapıp kendisini tanıttığı yıllardır.
biri gelip de;
"abi 146 çevirince internete giriliyomış, denesene bi" diyinceye kadar her şey iyiydi mınaki ://

telefon faturası gelince, evden kaçtım. halen laylon evde, köprüaltındayım. babama naylon demeyin, anlamaz!