ömrü hayatımda sayısız maç izlemişimdir. milli takım maçlarında protokolün, bakanların hatta yayıncı kuruluşun genel müdürünün falan gösterildiği tek ülke türkiye olabilir. gerçekten kabile devleti ya. banane bakandan, federasyon başkanından, trt genel müdüründen. neden gösteriyorsunuz?
edit:imla
Sık geçen başlıklar
yuppojelibon 11
ekşi profiligörsel
depremden daha garip olan ise böyle yaşam formları ile bir arada yaşamak. bir insan bir depreme sevinip insanların ölmesini isteyecek motivasyona nasıl sahip olur anlamıyorum.
depremden daha garip olan ise böyle yaşam formları ile bir arada yaşamak. bir insan bir depreme sevinip insanların ölmesini isteyecek motivasyona nasıl sahip olur anlamıyorum.
yılladır futbol yok, taktik yok, oyun yok, oyuncu değişikliği bile bilmeyen bir adamsın. tamam hadi hepsini geçtim. yahu sen nasıl hocasın da her sene 10 maç tribündesin? insan kendini eleştirmez mi hiç? 70 yaşında adam ceza alacağını bile bile hakeme küfreder mi hiç ? evlatlarını da al defol git artık. şampiyonluk falan istemiyorum ben. top oynasın, forma adaletli dağıtılsın, magandalık yapımlasın yeter.
seneler içerisinde oyuncu satışından geliri 22 milyon euro. ödenenen bonservisler de 20-22 milyon euru civarında. maaş bütçesi muallak çünkü ben hiçbir yerde göremedim. 50 milyon euro maaş bütçesi yazılmış ama yalan olduğunu düşünüyorum. ama oyunculara ve robinho, adebayor gibi isimlere verilen maaşlara bakılınca 30 milyon euro civarında olması muhtemel. bunun yanında kulübün çalışanlarından, sahanın bakımına kadar ekstra giderleri bulunuyor. geçen seneki yayın gelirlerine baktım ve 18 milyon euro civarı bir kazanç söz konusu.
şimdi bunun yanına kombine geliri ekleyelim. 8000 civarı kombine ve ortalama 500 tl alsak bile 600-700 bin euro yapıyor. forma veya yan ürünlerden satışını hesaba bile katmıyorum ve bu kulübün her sene yaklaşık 10-12 milyon euro zarar etmesi gerekiyor. fakat göksel gümüşdağ kulübün borcu olmadığını açıklamıştı.
neden zarar etmediği kulubün sitesine girince anlaşılıyor. sponsorlara bakarsak gelen parayı görmek mümkün. belediye el değiştirene kadar ibb'den de paraların aktığını biliyorduk. taraftarı olmayan, maçları izlenmeyen, herhangi bir ürün satışı olmayan bir semt takımına bir firma neden sponsor olur ? 'hakkıyla kazandı, yıllardır şampiyonluk kovaladılar, iyi bir proje uyguladılar' gibi yazan kıt beyinli insanlara itibar etmeyin. siyaset eliyle sponsorluk üzerinden fonlanan bir kulübün yıllar içerisinde büyümesi ve bir noktaya gelmesi bileğin hakkı değil ülkenin her alanına nüfuz eden siyasetin futbola da girmesinden başka bir şey değildir. bu kulübe takım ayırmadan herkesin karşı çıkması gerekmektedir.
edit:imla
şimdi bunun yanına kombine geliri ekleyelim. 8000 civarı kombine ve ortalama 500 tl alsak bile 600-700 bin euro yapıyor. forma veya yan ürünlerden satışını hesaba bile katmıyorum ve bu kulübün her sene yaklaşık 10-12 milyon euro zarar etmesi gerekiyor. fakat göksel gümüşdağ kulübün borcu olmadığını açıklamıştı.
neden zarar etmediği kulubün sitesine girince anlaşılıyor. sponsorlara bakarsak gelen parayı görmek mümkün. belediye el değiştirene kadar ibb'den de paraların aktığını biliyorduk. taraftarı olmayan, maçları izlenmeyen, herhangi bir ürün satışı olmayan bir semt takımına bir firma neden sponsor olur ? 'hakkıyla kazandı, yıllardır şampiyonluk kovaladılar, iyi bir proje uyguladılar' gibi yazan kıt beyinli insanlara itibar etmeyin. siyaset eliyle sponsorluk üzerinden fonlanan bir kulübün yıllar içerisinde büyümesi ve bir noktaya gelmesi bileğin hakkı değil ülkenin her alanına nüfuz eden siyasetin futbola da girmesinden başka bir şey değildir. bu kulübe takım ayırmadan herkesin karşı çıkması gerekmektedir.
edit:imla
rahatsız olmuyorum derseniz gay, rahatsız oluyorum derseniz gizli gay diyorlar. bu başlığa yazarsanız gay oluyorsunuz, dikkat edin.
bu günleri de görüyoruz. güzelim ülke suriyeli, afgan, pakistanlı doldu. ve bu utanmaz mülteciler istanbul'da miting yapacak.
suç hükümetin falan değildir, suç göz göre göre bu siyaseti destekleyen halkındır. ülkeyi her alanda çöküşe sürükleyen partiye sınırsız bir imtiyaz veren koyun sürüsü ile biz de perişan oluyoruz.
suç hükümetin falan değildir, suç göz göre göre bu siyaseti destekleyen halkındır. ülkeyi her alanda çöküşe sürükleyen partiye sınırsız bir imtiyaz veren koyun sürüsü ile biz de perişan oluyoruz.
aleviler maraş, malatya,sivas, çorum, gazi katliamlarını yaşadı, bütün değerleri aşağılandı, hem devlet hem halk tarafından ayrımcılıklara maruz kaldı, iş vermediler aş vermediler, her türlü hakarete maruz kaldılar ama sizin kadar mağdur olamadılar ya ona yanıyorum.
escorta falan gidin, biz de rahatlayalım sözlük de rahatlasın. ne boş beleş adamlarsınız yahu.
en iyi kurayı çekip moskova ile avrupa ligi yarışına giren takımım. tek kelime ile utanıyorum.
birazdan 190 olmanın faydasını görmedim ehehe diye gevelemeye gelirler.
meral akşener'e fetöcü müsünüz diye sorabiliyorsan, kandırıldık diyen adamlara da sorman lazım.
yorumları kapatmak tam ergence olmuş bu arada.
yorumları kapatmak tam ergence olmuş bu arada.