üst edit: ne fetoculuğum kalmış, 20 liraya entry giriyor oluşum kalmış, ne yalamalığım kalmış...
toplu cevap olarak; gerçekten çok salak insanlarsınız yahu.
(bkz: ekşi sözlük hiçbir siki beğenmeme timi) buraya da el atmış.
adam bugün mars'a inen rover'ın canlı yayınını çevirdi lan!
telsiz konuşmalarını çevirdi.
neler döndüğünü anlamamızı sağladı yani.
herkes su gibi ingilizce bilmiyor bu memlekette.
sırf bu sebeple bile saygıyı hakediyor.
içeriklerini beğenirsin ya da beğenmezsin ama adam yaptığı işi layığıyla yapıyor.
şahsen bir keriz olarak memnunum.
siz yapın sizi de izleyip keriz olalım.
yeter ki bilgi verin.
ne nefretmiş yahu, ne çekememezlikmiş.
tanım: 5 milyon abonesi olan başarılı bir youtuber!
20.02.2021 · 13. sıra
bstncltcs
19.02.2021 00:09 ~ 13:29