istanbul'un bütün meydanlarını rantçılardan temizlediği için gayet memnunum.
yıllar sonra emirgan çınaraltı'nda çay içebilir olduk yeniden. beşiktaş meydanı desen göçebe çadırları misali ne idüğü belirsiz çay ocaklarından geçilmiyordu.
ibb miras iş yapar oldu.
bir istanbullu olarak yaptığı en büyük yatırımlardan birinin iski faaliyetleri olmasından da memnunum.
sırf bu üç konu yüzünden, chp'den zerre hazzetmesem de oy vereceğim.
ha devletin akp belediyesi iken akıttığı muslukları kapattığını, belediyenin sosyal yardım kampanyası yapmasını bile yasakladığını falan da unutmayın.
kısacası, az elinizi vicdanınıza koyun derim.
08.01.2024 · 23. sıra
akiaki
07.01.2024 00:41