Sık geçen başlıklar

çalışanının cumaya gitmesine izin vermeyen işveren 1

ekşi'de gör
haklı işverendir.

biri de kalkıp ben doğaya inanıyorum, her cuma denize şükranlarımı sunmak için sahile gitmeliyim dese ve 2 saat ortadan kaybolsa diğer çalışanlara haksızlık olur.

o yüzden iş görüşmelerinde cumaya gidilip, gidilmediği sorulmalıdır. ''cuma'ya gidcem ben hocam yeaa'' diye tutturan muhafazakarlara da yol verilmelidir.