haklı işverendir.
biri de kalkıp ben doğaya inanıyorum, her cuma denize şükranlarımı sunmak için sahile gitmeliyim dese ve 2 saat ortadan kaybolsa diğer çalışanlara haksızlık olur.
o yüzden iş görüşmelerinde cumaya gidilip, gidilmediği sorulmalıdır. ''cuma'ya gidcem ben hocam yeaa'' diye tutturan muhafazakarlara da yol verilmelidir.
19.08.2023 · 36. sıra
buralarda11
18.08.2023 13:19